המחזור השני של האקסלרטור יצא לדרך
EN threads facebook youtube instagram tiktok
המחזור השני של האקסלרטור יצא לדרך
מאת: האתר הרשמי , |  רביעי , 19/06/2019

המחזור השני של האקסלרטור יצא לדרך

בהשתתפות כ-50 סטארטאפיסטים מכל העולם יצא לדרך היום (רביעי) בסמי עופר המחזור השני של האקסלרטור אותו מוביל המועדון ביחד עם HYPE . חברות מכל העולם הגיעו להציג את הסטרטאפ שלהן. צילומים: ראובן כהן, האתר הרשמי


חברות מניו זילנד, הונג קונג, הולנד, ספרד, ארצות הברית וכמובן ישראל מתחום ספורט-טק הגיעו היום (רביעי) לאיצטדיון סמי עופר, להציג את הסטרטאפ שלהן במחזור השני של האקסלרטור. כזכור, לפני מספר לפני מספר חודשים הסתיים האקסלרטור הראשון, וגם הפעם הושק המחזור השני בשיתוף בשיתוף HYPE sports innovation ומיקרוסופט.

החברות עוסקות ברפואת ספורט, סקאוטינג, קשרי קבוצה-קהל, תזונה ועוד מספר תחומים שקשורים למשחק ולשחקן. חשוב לציין כי כמו בכל אקסלרטור, גם כאן יהיו מנטורים מכל התחומים: ספורט בכלל וכדורגל בפרט, איך להשקיע, טכנולוגיה, גיוס כספים וכו'. חברות שישתפו בתוכנית יקבלו גישה ישירה לנכסי המועדון כדי לבדוק את המוצר שלהם (פיילוטים).

מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, התייחס למחזור השני ואמר: "אני מתרגש לפתוח מחזור נוסף. המועדון שלנו הוא המועדון היחיד כרגע שהשיק תוכנית לחדשנות טכנולוגית בספורט מתוך מספר מטרות וכבר יוצא למחזור נוסף. הסיבוב הראשון היה בהחלט מוצלח מאוד. הפוטנציאל של החברות וסוגי הטכנולוגיות היו מהטובות שפגשתי והסיבוב שהושק היום הוא אפילו יותר משמעותי. הטכנולוגיה היום היא כלי הכרחי בהתפתחות של ארגון כלשהו ובעיקר מועדון כדורגל בכל התחומים".