שדרוג מנוי
EN threads facebook youtube instagram tiktok
שדרוג מנוי
מאת: האתר הרשמי , |  שבת , 22/06/2019

שדרוג מנוי

לראשונה, ניתן יהיה לבצע שדרוג למנוי דרך אתר האינטרנט של המועדון בצורה נוחה ומהירה ללא המתנה ממושכת לנציג

כל שעליכם לעשות, הוא להיכנס לאתר, לבחור באפשרות 'שדרוג מנוי' ולהתחבר למערכת עם שם המשתמש והסיסמא של בעל המנוי. לאחר מכן תיחשף בפניכם מפת האצטדיון, לחיצה על כל יציע תחשוף בפניכם את המקומות הזמינים לשדרוג. מצאתם מקום שאתם מעוניינים לעבור אליו? בחרו אותו והמשיכו בתהליך עד לסיומו. תהליך השדרוג זהה לתהליך של רכישת כרטיס דרך האתר, מלבד כך שלא תתבקשו להכניס פרטי כרטיס אשראי.

במידה ובחרתם מקום ישיבה באותה רמת מחיר (למשל מעבר בתוך היציע המזרחי התחתון)- תוך מספר דקות יישלח אליכם למייל אישור על קבלת הבקשה לשדרוג ואישור נוסף על שדרוג המנוי בהצלחה יישלח אליכם תוך 24 שעות.
במידה ובחרתם מקום ישיבה ברמת מחיר שונה (למשל מעבר מיציע המשפחות ליציע המזרחי או מיציע הכסף גוש 311 לגוש 310)- תוך מספר דקות יישלח אליכם למייל אישור על קבלת הבקשה לשדרוג ונציג ייצור עמכם קשר תוך 24 שעות על מנת לבצע את השדרוג למקום שבחרתם ולבצע חיוב על יתרת התשלום או זיכוי במידה ובחרתם מקום ישיבה ברמת מחיר נמוכה יותר (חיוב או זיכוי ייעשה בכרטיס אשראי בלבד).

בנוסף לאפשרות לבצע שדרוג, תוכלו להוסיף לידכם מנוי חדש! בחרו את מקום הישיבה שנמצא בסמוך למקום מושבכם (מוגבל לשורה של בעל המנוי, שורה מתחת או שורה מעל). תוך מספר דקות יישלח אליכם למייל אישור על קבלת הבקשה ונציג ייצור עמכם קשר תוך 24 שעות על מנת לבצע את רכישת המקום במחיר מלא.

רוצים להוסיף לידכם מנוי חדש אך אין מקום לידכם? תוכלו לבחור 2 מקומות חלופיים ותוך מספר דקות יישלח אליכם למייל אישור על קבלת הבקשה. נציג ייצור עמכם קשר תוך 24 שעות על מנת להעביר את המנוי הקיים ולרכוש מנוי חדש למקומות החלופיים שבחרתם.

את הפעולות הנ"ל ניתן יהיה לבצע גם דרך המוקד הטלפוני (04-7704444) או באמצעות הגעה למשרד הכרטיסים, אומנם, ההמתנה עשויה להיות ארוכה ולכן אנו ממליצים להשתמש באתר האינטרנט ותוך מספר דקות תוכלו להשלים את הפעולה.
 
לוחות זמנים תקופת שדרוג המנויים:
יום ראשון מהשעה 14:00- מנויים מחדשים חברי גרין פלוס בלבד.
יום שני מהשעה 9:00- מנויים מחדשים ליציע הכסף והמזרחי.
יום שלישי מהשעה 9:00- מנויים מחדשים ליציע המשפחות ואבי רן.
יום רביעי מהשעה 9:00- מנויים חדשים לעונת 19/20 שרכשו מנוי עד למועד זה.