בלבול: "אנחנו מוכנים למחר"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
בלבול: "אנחנו מוכנים למחר"
מאת: האתר הרשמי , |  רביעי , 10/07/2019

בלבול: "אנחנו מוכנים למחר"

הקבוצה ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר מול מורה. המאמן התייחס ליריבה ואמר: "קבוצה מאורגנת וטקטית". גם הקפטן נטע לביא התראיין ואמר: "הקבוצה מגובשת, למדנו את היריבה". צילום: ראובן כהן, האתר הרשמי

צפו במסיבת העיתונאים שנערכה היום

מכבי ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מחר (חמישי, 20:00) במוקדמות הליגה האירופית מול מורה הסלובנית. היום הקבוצה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת צמד המפגשים עם מאמן הקבוצה, מרקו בלבול וקפטן הקבוצה נטע לביא. בלבול פתח את מסיבת העיתונאים והתייחס למחנה האימונים: "המחנה היה מוצלח גם באוסטריה, בו עבדנו יותר על הקטע הפיזי, וגם בהולנד שם שמנו דגש על הצד של הכדורגל, הטקטי. עשינו שני משחקי אימון טובים". לקראת המפגש מול מורה אמר המאמן: בגדול אנחנו מוכנים למחר, שזה מה שחשוב. המשחק מחר בבית שלנו, חשוב לבוא מוכנים, מרוכזים ונחושים כדי לנצח. מורה קבוצה מאורגנת, טקטית, פיזית. המטרה שלנו תהיה ללחוץ מההתחלה. צריך לבוא מאד מאורגנים ולעשות הכל כדי לנצח, ואז להגיע למשחק השני ולהעפיל לשלב הבא".

המאמן נשאל על מסר לאוהדי הקבוצה ואמר: "המסר שלי לאוהדים הוא שתמיד הם יראו קבוצה נחושה ורעבה, כמו מה שראיתי בחצי השנה האחרונה. בוודאי שלא השלמנו את הסגל ואנחנו עובדים סביב השעון במועדון כדי להביא עוד. שחקנים מחכים להצעות ולא ממהרים לחתום. יש לנו מה שצריך כדי להעמיד קבוצה טובה שהאוהדים יאהבו לראות. שזו תהיה קבוצה לכל העונה ולא רק למשחק מחר".

לאחר מכן התראיין הקפטן, נטע לביא, שאמר: "היה לנו מחנה אימונים ארוך, אבל מצוין. יצאנו בעיקר עם חדר הלבשה מאוחד. מבחינה חברתית היה לנו מצוין, נהנינו אחד מהשני. אנחנו מתעסקים במשחק, יש צוות שלם במכבי חיפה שרואה את היריבה ומעביר לנו הכל. אנחנו מתכוננים אליה כמו אל כל קבוצה. אנחנו הולכים לראות קבוצה מאד רעבה שלמדה ולומדת ומשתפרת. קודם כל קבוצה מגובשת שמשחקת טוב בכל מקום במגרש". לאחר מסיבת העיתונאים ערכה הקבוצה את האימון המסכם בסמי עופר.