"יכולנו להבקיע את השני ואת השלישי"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"יכולנו להבקיע את השני ואת השלישי"
מאת: האתר הרשמי , |  ראשון , 18/08/2019

"יכולנו להבקיע את השני ואת השלישי"

מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, התייחס לניצחון על מכבי נתניה בגביע הטוטו ואמר: "השחקנים לא ויתרו אחרי שספגו, המשיכו, הלכו קדימה וניצחו את המשחק". על שחקן הרכש החדש צ'ירון שרי הוסיף: "אין לי ספק שהוא יתרום לנו גם במגרש וגם מחוץ למגרש".

מכבי חיפה ניצחה אמש (שבת) 1:2 את מכבי נתניה במסגרת משחקי הדירוג של גביע הטוטו. מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, אמר בסיום המשחק: "חצי ראשון אני חושב שהייתה שליטה מוחלטת שלנו עם הרבה מאוד מצבים ולא היינו חדים מול השער. חצי שני גם פתחנו בסדר, הגענו למצבים ויכולנו להבקיע את השני ואת השלישי, אבל כמעט נענשו בהפסד ומזה אנחנו צריכים ללמוד. אתה לא יכול להבקיע לכל כך הרבה מצבים ולא להבקיע".

נקודה חיובית נוספת שהעלה המאמן הייתה האופי שהפגינו שחקני הקבוצה: "השחקנים לא ויתרו ואחרי שספגו את האחד אחד, המשיכו והלכו קדימה, עשו את הגול השני וניצחנו בסופו של דבר".

בלבול התייחס גם ללחיצת היד עם דולב חזיזה: "הוא בא ואמר לי שהוא נפצע בגב, אני הייתי שקוע במה שהוא אמר לי ושקוע במשחק עצמו באיזשהו מהלך ולא שמתי לב, אמרתי לו שאני מתנצל וזה מה שהיה".

לגבי צ'ירון שרי, הרכש החדש הוסיף: "עקבנו אחריו, ראינו אותו, הוא שחקן מצוין. שחקן שיתרום לנו הרבה, הוא לא בכושר משחק ולא עשה הכנה, לאט לאט יכנס לפיזיות, זה יקח קצת זמן, אבל אין לי ספק שהוא יתרום גם במגרש וגם מחוץ למגרש".