"רוצה לראות קבוצה תוססת, זזה ומנצחת"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"רוצה לראות קבוצה תוססת, זזה ומנצחת"
מאת: האתר הרשמי , |  רביעי , 21/08/2019

"רוצה לראות קבוצה תוססת, זזה ומנצחת"

לאחר הניצחון 1:2 על נתניה בגביע הטוטו, ושלושה ימים לפני משחק פתיחת העונה נגד רעננה, דיבר היום (ד') מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, במסיבת עיתונאים שהתקיימה באצטדיון סמי עופר: אם נבוא מוכנים ביחד עם הקהל, ננצח ונפתח ברגל ימין את העונה". חבשי הוסיף: "עבדנו קשה הקיץ". צילום: ראובן כהן, האתר הרשמי

מכבי נערכת לקראת המשחק הראשון העונה (שבת, 18:00, סמי עופר) נגד רעננה והיום קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ופתיחת העונה. מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, אמר: "המשפט הראשון שאמרתי כשהגעתי לפני חצי שנה היה שמכבי חיפה היא מועדון גדול. אני הצערתי את הקבוצה ולראיה כמות הצעירים בסגל. אהבתי את ההכנה שלו והמשחקים מול הסלובנים והצרפתים".

על העונה הקרובה הוסיף: "אני רוצה לראות קבוצה תוססת וזזה, שמנצחת והולכת רחוק בכל המסגרות. רוצה לשחק טוב יותר מהשנה שעברה וכמובן שאנחנו שואפים להגיע יותר רחוק מהעונה שעברה. אנחנו רוצים לראות קבוצה שמלהיבה את הקהל, שיעמוד ויריע לנו כמו בסיום אחרי שטרסבורג."

לגבי הניסיון שלו במועדון אמר בלבול: "עשיתי כברת דרך ארוכה במועדון הזה, כשחקן וכמאמן פה וזו זכות עבורי כי אני יודע מה זה מכבי חיפה. רוצה שנחזור להיות דומיננטיים, שנסחוף את הקהל ונגרום לו להיות גאה, הקהל כן מזוהה ומחובר לקבוצה."
בלבול התייחס ליריבה בשבת: "רעננה קבוצה מסודרת ומאורגנת, מאמן מצוין וטקטי, קל זה לא יהיה. אבל מול מורה ושטרסבורג הראינו את האיכויות שלנו. נצטרך להיות סבלניים, כי יש להם התקפה מהירה מאוד, ואם נבוא מוכנים ביחד עם הקהל, ננצח ונפתח ברגל ימין את העונה". גם לקהל הירוק התייחס מרקו: "אני מודה לקהל על התמיכה, הסבלנות והתצוגה שנתנו במשחקים באירופה. אני מקווה שידחפו אותנו גם במשחקים הקרובים."

עאיד חבשי, שחתם אתמול על חוזה חדש לחמש שנים הוסיף: "אני מאוד מתרגש כמו כל המשפחה שלי. גדלתי כאן מגיל קטן, אני במועדון הכי טוב בארץ. השנה תראו קבוצה לוחמת, שחקנים רעבים שיילחמו על המגרש ורק ככה נחזור לצמרת. אני מנהיג ולוקח אחריות, המאמן והאנשים במועדון רואים את זה".

על הקיץ של הקבוצה אמר: "עבדנו קשה הקיץ וראו בקמפיין באירופה את המשחקים מול מורה ושטרסבורג. שימחנו את הקהל עם כדורגל טוב, חשוב שנתחבר אל הקהל. אנחנו ממשיכים את הדרך מהעונה שעברה, כולנו מקבלים את הכלים להצליח. עובדים על הצד המנטלי ונבוא לעבוד, בלי דיבורים והצהרות. יש משחק קשה מול רעננה ונבוא מוכנים ורגועים בהתקפה כדי לנצח”.

חבשי התייחס גם לסגל השחקנים המתגבש: "יש קבוצה נהדרת, כולם עוזרים לכולם והוותיקים מסייעים לצעירים, זה חשוב לנו מאוד הצעירים. הסוד במכבי חיפה זה חדר הלבשה שמח, ככה צריך כדי להצליח". על הזר החדש צ'ירון שרי הוסיף: "אנחנו שמחים שצ’ירון שרי הצטרף אלינו, הוא התחבר מאוד לכולם בחדר ההלבשה ואנחנו כבר אוהבים אותו מאוד, הוא יעזור לנו מאוד".