חבשי ועוואד במפגש עם נשיא המדינה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
חבשי ועוואד במפגש עם נשיא המדינה
מאת: האתר הרשמי , |  שלישי , 27/08/2019

חבשי ועוואד במפגש עם נשיא המדינה

נשיא המדינה, מר ראובן (רובי) ריבלין, נפגש לכבוד פתיחת עונת 2019-2020 בליגת הבורסה לניירות ערך, עם שחקנים ומאמנים יהודים וערבים, בהם שניים משחקני הקבוצה. הנשיא: "בכדורגל אין אזרחים שווים יותר ואזרחים שווים פחות". צילום: מארק ניימן, לע"מ

מפגש מאוד מיוחד התקיים היום (שלישי) בבית הנשיא. לכבוד פתיחת עונת 2019-2020 בליגת הבורסה לניירות ערך, אירח נשיא המדינה, מר ראובן (רובי) ריבלין, שחקנים ומאמנים יהודים וערבים. 
במפגש לקחו חלק שחקני מכבי חיפה, עאיד חבשי ומוחמד עוואד, וכן עטאא ג'אבר, אבירם ברוכיאן, רמזי ספורי מרואן כבהא, חטאב עבאדה, מוחמד גדיר, וויסאם רבאח והמאמן טל בנין.
 
"כדורגל הוא משחק קבוצתי", אמר הנשיא לשחקנים והוסיף: "פעמים רבות גם פרשנים מומחים מתעסקים בשחקן הבודד, בכישרון הבודד ולא בתפקוד של הקבוצה. בגלל שכדורגל הוא משחק קבוצתי הוא גם כלי שבכוחו לחולל שינוי". עוד אמר: "האוהדים שצופים במשחקים של הנבחרת מבינים שבכדורגל אין אזרחים שווים יותר ואזרחים שווים פחות. יהודים וערבים יכולים לשחק יחד על הדשא, ולחיות יחד בארץ הזאת. בעבור האוהדים, אתם מודל לחיקוי על המגרש ומחוצה לו, אתם סמל להצלחה, ולשותפות. הכדורגל מוכיח שוב ושוב את שיתוף הפעולה בין יהודים לערבים ושניתן לעשות זאת לטובת החברה כולה ולגאוות כולנו".