"היה חסר לנו גול אחד"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"היה חסר לנו גול אחד"
מאת: האתר הרשמי , |  שבת , 31/08/2019

"היה חסר לנו גול אחד"

לאחר ה-0:0 בדרבי הראשון של העונה, אמר מאמן הקבוצה, מרקו בלבול: "אחנו מאוכזבים מהתוצאה ומצפים מעצמנו להרבה יותר". צפו במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק.


 
מכבי חיפה סיימה את הדרבי הראשון לעונת 2019/20 בתוצאת תיקו 0:0 נגד הפועל חיפה. מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, סיכם את המשחק: "פתחנו את המשחק עם מצב של מאה אחוז גול שאולי היה משנה את המשחק. אבל לא הסדרנו עם הצפיפות שלהם, איבדנו כדורים בקלות, לא לחצנו כמו שצריך ולא היינו מסודרים. לצערי גם לא הייתה לנו רגל מסיימת כי כן הגענו למצבים לתת גולים, השוער שלהם לקח כדורים של מאה אחוז. לצערי, אחנו מאוכזבים מהתוצאה ומצפים מעצמנו להרבה יותר".

לגבי המערך הוסיף: "בחרתי לעלות ב-4:4:2, השליטה הייתה שלנו. שלטנו ברוב השלבים, ברוב הדקות, הם לא הגיעו למצבים, אבל כן מאוכזב מהתוצאה, כן מאוכזב מזה שאיבדנו הרבה כדורים וכן מאוכזב מזה שהגענו לשליש האחרון ולא ידענו להיות שקטים ולא ידענו לסיים".

על הגישה איתה באה הקבוצה למשחק אמר המאמן: "באנו מוכנים, באנו מאוד רוצים לנצח את המשחק, אבל אסור לשכוח ששיחקנו מול קבוצה מאומנת, שיודעת לעמוד. ניסינו לעשות הכל, היינו בגישה התקפית, היה חסר לנו גול אחד".