הנוער הביסו 0:4 את רעננה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
הנוער הביסו 0:4 את רעננה
מאת: האתר הרשמי , |  שבת , 14/09/2019

הנוער הביסו 0:4 את רעננה

צפו בתקציר. מכבי "הרדי" חיפה ניצחה בבית את הפועל רעננה 0:4, בזכות שלושער של סתיו נחמני ושער של אקווה דויד. קבוצתו של בני לם עדיין מושלמת. צילומים: ג'ו הירש, האתר הרשמי

קבווצת הנוער של המועדון, מכבי "הרדי" חיפה, הביסה בתוצאה 0:4 את הפועל רעננה ונותרה במאזן מושלם לאחר שלושה מחזורי ליגה עם תשע נקודות.
חניכיו של בני לם פתחו את המשחק חזק וכבר בדקה ה-8 כבשו את השער הראשון במשחק כשמאור לוי הרים כדור חופשי סמוך לדגל הקרן ואקוה דויד נגח מתוך הרחבה לשער. 0:1 מכבי.
הלחץ של הירוקים לא הפסיק ובדקה ה-19 כבשו את השני כשמאור לוי מסר כדור נהדר לסתיו נחמני, שניער מעליו את הבלם וקבע 2:0 מוקדם לירוקים.
מכבי המשיכה להציג יכולת טובה ועל סף סיום המחצית הראשונה, בדקה ה-43, סוף הרים כדור לראשו של נחמני שכבש את השני שלו וקבע 0:3 נהדר.
את המחצית השניה פתחו שחקניו של שם בדיוק כפי שסיימו את הראשונה, עם שער נוסף בדקה ה-52 כאשר סתיו נחמני עט על הריבאונד של גואברה ובנגיעה כבש את השלישי שלו היום וקבע את תוצאת המשחק. 
 
ההרכב של מכבי "הרדי חיפה": שריף כיוף, דויד אקואה, רוני לאופר, אדר אזוראל, סוף פודגוראנו, מוחמד גדיר, איברהים ג'ואברה, מאור לוי, ליאור מוזי טימוטי, לירוי גבאי, סתיו נחמני. שותפו: חנן ביטון, עילאי חגג, יונתן כהן, דניאל מור-יוסף, מוחמד רביע.