הסעות למשחק בבלומפילד החדש
EN threads facebook youtube instagram tiktok
הסעות למשחק בבלומפילד החדש
מאת: האתר הרשמי , |  ראשון , 15/09/2019

הסעות למשחק בבלומפילד החדש

לקראת משחק החוץ נגד מכבי תל אביב, שייערך באצטדיון בלומפילד המחודש ביום שבת בשעה 20:30, מוצעים מספר פתרונות על מנת להגיע למגרש בנוחות וביעילות. מספר המקומות מוגבל

מכבי תתארח אצל מכבי תל אביב ביום שבת הקרוב, בשעה 20:30. עקב חשש מעומסים רבים באזור המגרש, מפקקים וממחסור בחניה, קיימים שני פתרונות העשויים להקל על אוהדים המגיעים לדחוף ולעודד את הקבוצה:

1. שירות Shuttluz – שירות שאטלים בתל אביב שיביא אתכם למגרש בלי פקקים, בלי לחפש חניה ובלי לבזבז זמן. ההרשמה עבור השאטלז הינה מראש ונסגרת עד 12 שעות לפני המשחק. א. נכנסים לאתר: https://www.shuttlez.co.il/register ב. בוחרים את המשחק. ג. בוחרים את הקבוצה שאוהדים. (*מספר המקומות מוגבל)

לאוהדי מכבי חיפה יש חניון ייעודי רק להם בצפון תל אביב. חניון שדה דב - חניון גדול עם חניה חינם על בסיס מקום פנוי - בוחרים את שעת השאטלז הרצוי ועולים על השאטלז. בחזור חוזרים מהנקודה שהורידו אותם באיזור בלומפילד.
השירות בתשלום של 20 ש״ח (אשראי באתר) עבור הסעה הלוך וחזור למגרש בבלומפילד בכפוף לתקנון המפורסם באתר: https://www.shuttlez.co.il/register

 


 
2. הסעות מהצפון – במחיר מסובסד של 50 שקלים – הלוך וחזור. האפשרויות הן הסעה מהקריון בשעה 16:30 או מחיפה באגד הישן בשעה 17:00. ההסעות בהרשמה מראש אצל אחראית ההסעה – צליל: 0528786882.