סיכום השבת במחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
סיכום השבת במחלקת הנוער
מאת: יצחק הברמן, האתר הרשמי , |  ראשון , 22/09/2019

סיכום השבת במחלקת הנוער

הקבוצות הבכירות של מחלקת הנוער שיחקו את משחקיהן ביום שבת 21.9.19, להלן התוצאות הבולטות וכובשי השערים. תמונות: ג'ו הירש, האתר הרשמי

מחלקת הנוער של מכבי סוגרת שבת נוספת של משחקי ליגה והקבוצות הבכירות של המחלקה ממשיכות את עונת 2019/20. כזכור, קבוצת הנוער של המועדון, מכבי "הרדי" חיפה, גברה על הפועל נוף הגליל משער ניצחון דרמטי של באסם זערורה, שהשאיר את קבוצתו של בני לם עם מאזן נקודות מושלם וללא ספיגת שער לאחר ארבעה מחזורי ליגה. ומה לגבי הקבוצות הצעירות יותר של המחלקה?

ליאב זלקינד, שוער קבוצת נערים א' מכבי "עלמני" חיפה הציל את קבוצתו והיה הגורם הראשי בניצחונה 1:5 על בית"ר ירושלים. תשאלו, הכיצד כאשר מכבי בצד המביס? זה קרה ברבע השעה הראשונה. בעיטת עונשין נפסקה לזכות האורחים מירושלים. הם ביצעו אותה ללא דופי אבל השופט קבע ששלושה משחקניהם חדרו לרחבה קודם לבעיטה והורה על בעיטה חוזרת. כאן נכנס זלקינד לפעולה ועצר את הבעיטה החוזרת. שמחת ה"ירוקים" ארכה דקות כי שחקני המנורה התעשתו וכבשו שער חוקי שהחזיק מעמד עד לסיום המחצית הראשונה. מרגע שהתחדש המשחק, הירושלמים סבלו מנחת רגליהם של שחקני מכבי. דקה חלפה וסיפר רזון השווה, עשר דקות לאחר מכן שוב הסקורר חולל מהפך. נהוראי יפרח נכנס לרשימת הכובשים (58) והוחלף כעבור שתי דקות, חברו מיכאל בן-עמי קבע 1:4 והוחלף אף הוא (נא להירגע, לא מדובר בעונש למי שכובש) ואת הלפתן סיפק שוב ספיר רזון (79) שהשלים שלושער אישי וראשון העונה. בדקת הסיום שחקן ירושלמי ספג כרטיס אדום. הפרס בתום שני מחזורים, מקום ראשון בליגת העל. גם לבני-יהודה ולמכבי נתניה שש נקודות.

ככה פותחים עונה במכבי "שמעון" חיפה (נערים א' משלוחת נהלל). אחרי פגרה ארוכה במיוחד קבוצתה של ענבל נמני-קנפו התנפלה על עירוני טבריה ולא נרגעה עד שנשמעה שריקת הסיום לניצחון הגבוה 1:6. עקב עבודות שיפוצים במגרש הביתי בנהלל, המשחק נערך ב"קצף" הסינטטי, בשעת בוקר מוקדמת ולפני שהמשטח "ישרוף" את רגלי השחקנים, העדיפו לכבוש שישייה מרגלי שאדי חמודה וסעד מרון (צמדי שערים), חסן ראווי וגל ארז.

קבוצת נערים ב' מכבי "יהויכים" חיפה סיימה בתיקו ללא שערים את משחקה נגד הפועל ניר רמת השרון, שהגיעה ל"קצף" במטרה להתגונן ובמזל יצאה עם נקודה מול קבוצתו של אמיר סופר, שלראשונה העונה לא כבשה.

" מה קורה כאן ?" שאל אריק מלכה, מאמן קבוצת נערים ב' מכבי חיפה גולדשנפלד מנהלל. אמנם, קבוצתו סיימה אשתקד במקום האחד עשר במחוז השרון והמארחת מ.כ. נווה-יוסף הייתה סגנית במחוז חוף הפחות איכותי אבל 0:2 בחלוף תריסר דקות, יותר מדי עבור המאמן וקבוצתו. המארחת מיהרה לכבוש בדקת הפתיחה, נהנתה מפנדל (12) ולא התרגשה גם כאשר שי אובניש צימק (32). השער הזה הווה קדימון למה שהתחולל במחצית השנייה הסוערת. אובניש המשיך ל"השתולל" עם צמד נוסף (56,45) ואליו הצטרף אופק אדנה שנכנס בדקה ה-49 והבקיע צמד בתוך שלוש דקות (79-76) כדי לסגור ניצחון חוץ 2:5.

אין בשורות גדולות ממשחקיהן של שתי קבוצות נערים ג' שפתחו את העונה עם הפסדים. מכבי חיפה גולדשנפלד "קצף" אותה מאמן אלירן מזרחי נכנעה לשער במחצית הראשונה והפסידה באם המושבות למכבי פתח תקווה 1:0.

לא שפר גם מזלה של מכבי "מקס" חיפה מליגת השרון. במזג אוויר חם ועל משטח סינטטי ב"קצף" נוכחה קבוצתו של יצחק ינון שסיפור הליגה שונה במעט מהגביע. הפועל כפר-סבא עלתה ליתרון 0:2 משערים בדקות 13 ו- 48 וכל מה שנותר למארחת לכבוש שער ניחומים מרגלי מעיין תירוש (62). הניסיונות להשוות עלו בתוהו.