הנוער מארחים את חדרה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
הנוער מארחים את חדרה
מאת: האתר הרשמי , |  שישי , 27/09/2019

הנוער מארחים את חדרה

מכבי "הרדי" חיפה תארח מחר (שבת, 11:00) את הפועל חדרה במגרשה הביתי "קצף", במסגרת המחזור החמישי של ליגת העל לנוער. חניכיו של בני לם מגיעים למשחק עם מאזן מושלם של 12 נקודות מ-12 אפשריות.

קבוצת הנוער של המועדון, מכבי "הרדי" חיפה, הממוקמת במקום הראשון בטבלת ליגת העל לנוער, תארח במחזור החמישי את הפועל חדרה ביום שבת בשעה 11:00 ב"קצף".  קבוצתו של בני לם מגיעה למשחק הביתי אחרי ניצחון חוץ קשה על הפועל נוף הגליל, משער של באסם זערורה בדקה ה-92, שהשאיר את הקבוצה מושלמת עם 4 ניצחונות מ-4 משחקים ומאזן שערים נקי של 0:10 מפתיחת העונה. מנגד, הקבוצה האורחת ממוקמת בינתיים במקום ה-14 בטבלת ליגת העל לנוער כשבמאזנה נקודה אחת, אותה הצליחה להשיג במחזור האחרון, לאחר תיקו מאופס עם מכבי פתח תקווה.


(בני לם, רוצה לשמור על המאזן המרשים)
 

מאמן הקבוצה, בני לם, התייחס ליריבה במשחק הקרוב ואמר: "חדרה עשתה למכבי חיפה הרבה צרות בשנה שעברה. ניצחו פעמיים את חיפה פעם בליגה ופעם בגביע, נבוא מוכנים למשחק כדי להמשיך את התקופה הטובה שלנו". לם הוסיף על ההכנות של קבוצתו: "אנחנו משתדלים להיות מקצוענים ולתת כבוד ליריבה ולא להגיע יהירים. המטרה היא להמשיך לנצח בלי להתייחס לזה שיש לנו ארבע מארבע ולא ספגנו".