ויסנטה מתאו מציל את כפר הולדתו שנהרס
EN threads facebook youtube instagram tiktok
ויסנטה מתאו מציל את כפר הולדתו שנהרס
מאת: האתר הרשמי , |  שישי , 04/10/2019

ויסנטה מתאו מציל את כפר הולדתו שנהרס

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, אירגן כנס חירום בכפר הספרדי, בנפרי, בו גדל. מטרת הכנס היא גיוס תרומות עבור ילדים, שמזג האוויר הקשה פגע קשות בעיר ובתשתיות הספורט סביב ביתם והותיר חורבן גדול

לפני שלושה שבועות נפגע באופן קשה הכפר בנפרי במחוז אליקנטה שבספרד. סופות גשמים ורוחות שפקדו את האזור הרסו תשתיות רבות בכפר וביניהן גם מגרשי ספורט בכלל וכדורגל בפרט. שבוע אחר כך, כשגודל האסון התברר ונאמדו ממדי הנזק, יצרו תושבי הכפר קשר עם לואיס ויסנטה מתאו, יליד המקום והמנהל המקצועי של מחלקת הנוער במכבי חיפה כיום, על מנת שינסה לסייע להם בשיקום האזור ויתמוך בהם בכל דרך אפשרית.
 
הרס וחורבן שהותיר את הילדים ברחובות. הכפר בנפרי
 
 
מתאו ביקש לחשוב כמה ימים ולבסוף קיבל החלטה לארגן כנס סולידריות בכפר, שמטרתו לחשוף לאנשים רבים את האירועים שקרו. בנוסף, ביקש לגייס משאבים עבור הילדים בבנפרי ועבור שיקום תשתיות הספורט באזור. הכנס, אותו מארגן לואיס, יתקיים ב-7 באוקטובר בשעות אחר הצהרים וכל התרומות שיאספו, יתרמו לטובת הקמת תשתיות עבור ילדי הכפר שיוכלו לחזור ליהנות, עד כמה שאפשר, מכדורגל ומספורט.
 
רחובות בנפרי הרוסים
 
ויסנטה מתאו אמרת לאתר הרשמי: "נולדתי וגדלתי בכפר הזה ותמיד הוא נשאר בליבי. הדבר החשוב ביותר עכשיו הוא להשיב לילדים שם את היכולת לשחק ולבנות להם בחזרה את מתקני הספורט. לעזור ולתמוך באנשים ברגעים הקשים זה דבר בעל ערך עליון ואני גאה בכנס הזה, שיוכל לעזור לתקן את ההרס הרב בכפר".


"לעזור ולתמוך באנשים ברגעים הקשים זה דבר בעל ערך עליון". ויסנטה מתאו 

בנפרי לאחר הסופה