הסכם חסות עם "Hunter"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
הסכם חסות עם "Hunter"
מאת: האתר הרשמי , |  חמישי , 10/10/2019

הסכם חסות עם "Hunter"

מכבי חיפה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת "סמיט", המתמחה בכלי עבודה מקצועיים ובראשם "Hunter", מותג הכלים החשמליים המוביל בארץ. מנכ"ל המועדון, אסף בן דב: "שמח ומברך על עוד מותג נחשב המצטרף למשפחת מכבי חיפה, מאחל לנו ולהנטר בהצלחה". דורון מזור, מנכ"ל "סמיט": "מאחלים למכבי חיפה עונה מוצלחת".

מועדון הכדורגל מכבי חיפה חתם על הסכם חסות חדש עם קבוצת "סמיט טולס". חברה המייבאת ומשווקת מגוון רחב של מוצרים לתעשייה, לבית ולבניין. המותג החזק ביותר של החברה הוא Hunter"" – מותג הכלים החשמליים המוביל בישראל.
 
אסף בן דב, מנכ"ל מכבי חיפה, הוסיף לאחר חתימת ההסכם: "אני שמח ומברך על עוד מותג נחשב המצטרף למשפחת מכבי חיפה. האמון לו זוכה המועדון מצד מפרסמים הוא גדול ורבים וטובים מעוניינים להפוך ולהיות מזוהים איתנו. מאחל לנו ולהנטר בהצלחה".
 
דורון מזור, מנכ"ל קבוצת "סמיט", אמר: "גאים להמשיך ולתמוך בספורט הישראלי, ומאחלים למכבי חיפה עונה מוצלחת. הנטר תומכת בקבוצת הכדורסל של מכבי חיפה מזה שנים רבות וכעת מצטרפת גם למועדון הכדורגל הגדול בישראל. אנו מזמינים את הקהל הרחב ליהנות מליין המוצרים הנטענים החדשים שלנו, אותם ניתן למצוא בחנויות המקצועיות ברחבי הארץ".
 
קבוצת "סמיט" הוקמה בשנת 1957 ומתמחה בייבוא ושיווק מותגי כלי עבודה מקצועיים, הקבוצה עברה לאחרונה למרכז הלוגיסטי החדש והמתקדם בפארק התעשייה מבוא כרמל ומשווקת את מוצריה בלמעלה מ-1500 נקודות מכירה ברחבי ישראל.