"שמח מאוד שקיבלתי את הזימון"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"שמח מאוד שקיבלתי את הזימון"
מאת: האתר הרשמי , |  חמישי , 10/10/2019

"שמח מאוד שקיבלתי את הזימון"

עם פתיחת עונה מוצלחת במכבי וזימון ראשון לסגל נבחרת ישראל, סאן מנחם מתכונן למשחק הערב (ה') וכבר מחמם מנועים לקראת המשחק בשמחת תורה מול בני יהודה: "נתכונן הכי טוב שאפשר ועם הקהל הגדול שלנו אני מקווה שידנו תהיה על העליונה"

חמישה משחקי ליגה ועוד שניים בקמפיין האירופי של מכבי חיפה בקיץ האחרון, הספיקו למאמן נבחרת ישראל, אנדי הרצוג, לזמן את המגן השמאלי, סאן מנחם לסגל הנבחרת. מנחם, שגם הספיק לכבוש שער נהדר מול מכבי נתניה במחזור החמישי, מתרגש מהסיטואציה: "התחושה של להיות בנבחרת ממלאת אותי", הוא אומר בראיון לאתר הרשמי על הזימון הראשון שלו לנבחרת ומוסיף: "אני שמח מאוד על הזימון. גם מבחינה אישית אני מרגיש שהתקדמתי וגם קבוצתית יש העונה קבוצה טובה. מרקו בנה פה תלכיד טוב ומאומן ולדעתי יהיו השנה עוד זימונים של שחקני מכבי לנבחרת".


"מרקו עשה שינוי". מנחם עם חזיזה ולביא במדי הנבחרת

פתיחת עונה שלישית שלך במדים הירוקים, במה שונה הקבוצה הזו מהשנים הקודמות?
"אני חושב שהשנה אנחנו קבוצה מאוד מגובשת ומאומנת, שיודעת מה היא רוצה מעצמה. חדר ההלבשה שלנו טוב וזה בא לידי ביטוי במגרש בניצחונות שלנו. גם בתוצאות פחות טובות, אנחנו נשארים כולם ביחד ולפי דעתי זה גם מה שעושה את השינוי מהשנים הקודמות".

איך היית מגדיר את פתיחת העונה שלך ברמה האישית?
"הייתי מגדיר את פתיחת העונה שלי פתיחה טובה. אני שמח על זה כי אני עובד קשה מאוד בשביל להראות ככה. מקווה בעזרת השם שאמשיך לשחק טוב ולא אוריד את הרגל מהגז, כי המשכיות זה הכי חשוב ואם אני לא אמשיך ככה ביכולת הזאת זה לא שווה כלום".

"המשכיות זה הכי חשוב". סאן מול נתניה

אחרי שני ניצחונות רצופים של 0:3, מה הציפיות מהמשחק הקרוב נגד בני יהודה?
"הציפיות מהמשחק נגד בני יהודה הן קודם כל לנצח. אנחנו יודעים שהולך להיות לנו משחק מאוד קשה. בני יהודה קבוצה טובה שעושה צרות לכולם בליגה. נתכונן הכי טוב שאפשר למשחק ועם הקהל הגדול שלנו אני מקווה שידנו תהיה על העליונה".

ומה המטרות שלך ושל הקבוצה להמשך העונה?
"להמשיך להשתפר. לשחק טוב יותר, להציג כדורגל איכותי יותר ממשחק למשחק ולצבור כמה שיותר נקודות. תארים? רק בעבודה קשה".

"תמיד להאמין בעצמך". מנחם נגד רעננה

 מה העצה הכי טובה שאתה יכול לתת לילד שחולם להיות שחקן כדורגל במכבי חיפה?
"תמיד תמיד תמיד להאמין בעצמך. להאמין שאתה יכול להגיע לרמות האלה ולא להרפות אף פעם. להאמין בלב שלם שמגיע לך להיות במקום טוב ולעשות הכל בשביל שזה יקרה".

לסיום, מי השחקן הכי מצחיק בקבוצה ולמה? אסור לך לענות "אני"...
"השחקן הכי מצחיק בקבוצה? קלללל, דולב חזיזה".