זמן של מספרים
EN threads facebook youtube instagram tiktok
זמן של מספרים
מאת: האתר הרשמי , |  שבת , 12/10/2019

זמן של מספרים

לאחר המחזור השישי של העונה, ולפני המשחק מול בני יהודה, שחקני מכבי מדורגים בטופ של טבלת המדדים האישיים. גם הקבוצה מובילה את הליגה במספר קריטריונים סטטיסטיים בולטים. ריכזנו עבורכם את הנתונים

ליגת הבורסה לניירות ערך נמצאת בפגרת נבחרות נוספת ולקראת המחזור השביעי ומשחק הבית נגד בני יהודה (ב', 20:15) ריכזנו עבור האוהדים הירוקים מידע, נתונים ומספרים מששת המחזורים הראשונים.

נתחיל בנתונים האישיים של כמה משחקני הקבוצה; ניקיטה רואקביצה, שפתח את עונתו הרביעית במועדון, ממוקם ראשון בטבלת כובשי השערים של הליגה עם חמישה שערים. בפסגה נוספת נמצא שחקן הרכש ההולנדי שהגיע בקיץ, צ'ירון שרי, שמוביל את הליגה בבישולים עם שלושה אסיסטים עד כה. דולב חזיזה, שעבר למכבי בחלון העברות האחרון מבני יהודה, מתמקם בראש דירוג מוסרי מסירות המפתח (מסירת מפתח = מסירה לשחקן שנמצא במצב הבקעת שער ו/או מסירה שחותכת את קו הגנה היריבה ומבטלת לפחות 3 שחקנים) ואחרון חביב לחלק זה, הקפטן שלנו נטע לביא. הקשר האחורי מחלץ בשטח היריבה הכי הרבה כדורים מכל שחקני הליגה בעונת 2019/20.

 


 

ממשיכים במספרים קבוצתיים מששת המשחקים הראשונים של העונה, המצביעים על פתיחת העונה ההתקפית של מכבי. הקבוצה של המאמן מרקו בלבול ממוקמת במקום הראשון בכיבוש שערים עם 12 כדורים ברשתות היריבות, מובילה גם את מדד הבישולים אחרי 11 גולים שהובקעו בעזרת מסירה משחקן ירוק ומחזיקה במספר הגבוה ביותר של בעיטות למסגרת השער של הקבוצות המשחקות נגדה. הלאה, מכבי מוסרת הכי הרבה מסירות מפתח בליגה (57 סך הכל), שחקניה ביצעו 116 דריבלים מוצלחים, המספר הגבוה ביותר עד כה ומוליכים גם את טבלת חילוצי הכדור בשטח היריבה עם 69 חילוצים כאלו.
 



   

לסיום, קצת אחוזים %. מדד החזקה בכדור מוכר לחובבי הכדורגל, ובו מכבי ראשונה בליגה עם נתון מרשים של 58.79%, אבל שני הנתונים הנוספים שמוצגים כאן, לא מונגשים לציבור בדרך כלל; מתוך כלל הבעיטות של שחקני מכבי לשער היריבות, 45% מגיעות למסגרת, אחוז שמעמיד את הקבוצה במקום הראשון מבין קבוצות ליגת הבורסה לניירות ערך. זאת ועוד, חניכיו של מרקו בלבול מובילים את הליגה גם בסעיף הדריבלים המוצלחים עם 62% הצלחה מסך ניסיונות הכדרור אותם הם מבצעים.