לאחר דו-קרב פנדלים, מכבי הפסידה לארסנל
EN threads facebook youtube instagram tiktok
לאחר דו-קרב פנדלים, מכבי הפסידה לארסנל
מאת: האתר הרשמי , |  שלישי , 15/10/2019

לאחר דו-קרב פנדלים, מכבי הפסידה לארסנל

הסתיים טורניר הנערים (U15) בוולנסיה. שחקני נערים ג' הודחו ברבע הגמר על ידי הקבוצה האנגלית. מכבי מסכמת טורניר של שישה משחקים, בו ניצחה פעמיים וסיימה ארבעה משחקים בתיקו. הקבוצה הוזמנה גם לטורניר של השנה הבאה.

הטורניר הבינלאומי לאקדמיות כדורגל (U15) שמתקיים בעיר וולנסיה שבספרד – הגיע לסיומו. קבוצת הנערים של מכבי חיפה, שכזכור הוגרלה לבית אחד עם אתלטיקה מדריד ועם עוד שלוש אקדמיות ספרדיות אחרות, הודחה בשלב רבע הגמר אחרי הפסד בפנדלים לארסנל.

סמלי המועדונים המשתתפים בטורניר

בסוף השבוע שוחק שלב הבתים, בו שיחקה הקבוצה 4 משחקים; בפתיחת הטורניר סיימו הנערים בתיקו 1:1 מול Club La Vall (שער של אורי עזו), המפגש השני היה נגד מועדון הפאר אתלטיקו מדריד (שגם זכתה בטורניר בסופו של דבר, לאחר ניצחון 1:3 על ריאל מדריד בגמר) ובו למרות משחק כדורגל בקצב גבוה, לא הובקעו שערים. במשחק השלישי ניצחה מכבי את קבוצת CF JUBELAMA בתוצאה 1:2 מצמד שערים של ינאי דיסטלפלד. ההתמודדות האחרונה בשלב הבתים הייתה מול KAOTIVA ACADEMY ובה ניצחו הירוקים שוב 1:2, הפעם משערים של אורי עזו ורוי חזן ועלו לשלב רבע הגמר.


סיבוב נוסף במתחם הטורניר. נערי מכבי בוולנסיה

בית רבע הגמר הורכב משלוש קבוצות ושוחק בשיטת ליגה, לפיה כל קבוצה משחקת פעמיים והראשונה בבית עולה לשלב חצי הגמר. מכבי הוגרלה לבית אחד עם קבוצת CD CASTELLON ועם הנערים של ארסנל מהפריימרליג האנגלית. המשחק הראשון מול "קסטליון" הסתיים בתיקו ללא שערים והמשחק השני נגד ארסנל נגמר בתוצאה 2:2. ההתמודדות הוכרעה ב"פנדלים", כאשר כל קבוצה קיבלה שלוש בעיטות מהנקודה הלבנה. מכבי הפסידה 1:2 והודחה מהטורניר.

בית רבע הגמר, מכבי הוגרלה לשחק מול ארסנל וקסטליון

קבוצת נערים ג' של מכבי חיפה מסיימת את הטורניר ללא הפסד במשחק שדה ועם הרבה ניסיון שנצבר. המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, לואיס ויסנטה מתאו, אמר לאחר הטורניר: ״זה היה ניסיון מצוין למאמנים ולשחקנים שלנו, שהתמודדו במשך שלושת ימי הטורניר מול קבוצות אירופיות וזה חשוב לעתיד השחקנים ולפיתוחם, שזו המטרה המרכזית שלנו".
הספרדי התייחס לתגובות המקומיים והוסיף לאתר הרשמי של המועדון: "קיבלתי פידבקים טובים מאוד מאנשי מקצוע מקומיים ושאר האנשים שצפו בקבוצה ואף התרשמו מההתנהלות שמעבר למשחקים. לראיה הועדה המארגנת הזמינה אותנו לטורניר בשנה הבאה״.
 

חותמים את המסע באצטדיון "לה מסטייה" בוולנסיה. קבוצת נערים ג'