הנוער יוצאים למשחק מול הפועל ת"א
EN threads facebook youtube instagram tiktok
הנוער יוצאים למשחק מול הפועל ת"א
מאת: האתר הרשמי , |  חמישי , 17/10/2019

הנוער יוצאים למשחק מול הפועל ת"א

מכבי ״הרדי״ חיפה תתארח במתחם "וולפסון" אצל הפועל תל אביב (שבת, 11:00), למשחק בין המדורגת ראשונה למדורגת שנייה בליגה. מלך שערי הליגה, סתיו נחמני: "חושב שיהיה משחק מעניין מאוד"

צפו בשחקנים ובבלם רוני לאופר מתכוננים להפועל תל אביב

מהמקום הראשון בטבלת ליגת העל לנוער, תצא קבוצת הנוער של המועדון, מכבי "הרדי" חיפה, למשחק חוץ קשה במתחם "וולפסון" מול הפועל תל אביב (שבת, 11:00), במסגרת המחזור השישי.


שחקני קבוצת הנוער בזמן משחק

חניכיו של בני לם מגיעים למשחק לאחר שהביסו 0:6 את הפועל חדרה במחזור הקודם ובסיומה של פגרת נבחרות, בה נעדרו מאימוני הקבוצה לא פחות מ-7 שחקנים, שזומנו לנבחרות השונות: שריף כיוף, רוני לאופר, מוחמד גדיר, איברהים גואברה, סתיו נחמני, סוף פודגוראנו רוי קטרי. אתמול, (ד'), חזרה הקבוצה להתאמן לראשונה בקצף והמשיכה בהכנות למשחק החשוב בשבת. חלוץ הקבוצה, סתיו נחמני, שהבקיע עד כה תשעה שערים בליגה, אמר לאתר הרשמי לקראת המשחק: ״אני חושב שזה יהיה משחק מעניין מאוד. הפועל פתחה את העונה בצורה טובה וצפוי לנו משחק לא קל במגרש קשה, האווירה תהיה נהדרת ואנחנו באים במטרה לנצח״.

שער נוסף בדרך, מכבי "הרדי חיפה"

מכבי פתחה את העונה מצוין עם חמישה ניצחונות מחמישה משחקים, כשבמאזנה 15 נקודות וללא שספגה ולו שער אחד הפועל תל אביב מיד אחריה עם 13 נקודות לאחר ארבעה ניצחונות ותוצאת תיקו אחת בחמשת המחזורים הראשונים. על פתיחת העונה של קבוצתו הוסיף נחמני: "פתחנו את העונה ברגל ימין עם חמישה ניצחונות בחמישה משחקים ואנחנו נראים טוב". ברמה האישית המשיך נחמני ואמר: ״בפן האישי אני שמח על התרומה שלי לקבוצה עם השערים, ואין ספק שלחברים שלי לקבוצה יש חלק גדול בזה״.