בלבול: "רוצים להמשיך את המומנטום"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
בלבול: "רוצים להמשיך את המומנטום"
מאת: האתר הרשמי , |  חמישי , 17/10/2019

בלבול: "רוצים להמשיך את המומנטום"

מרקו בלבול דיבר היום לקראת המשחק ביום שני (20:15, סמי עופר) נגד בני יהודה והוסיף: "אנחנו יודעים שזה לא יהיה קל, נצטרך להיות מאוד מפוקסים ונחושים במשך 90 דקות, כדי לעשות את העבודה ולנצח אותם"

צפו: מרקו בלבול במסיבת העיתונאים 

מכבי נערכת למשחק הבית הקרוב נגד בני יהודה (ב', 20:15) והיום (חמישי) התקיימה מסיבת העיתונאים במתחם האימונים בכפר גלים. מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, נפרד תחילה מהעיתונאי הוותיק אורי ירון ז"ל, שהלך לעולמו, ואמר: "אורי סיקר אותי שנים והוא חבר. אני באמת משתתף בצער המשפחה וזה יום עצוב מבחינתי. הכרתי את אורי המון שנים והוא ליווה אותי כעיתונאי ולפעמים גם היינו משוחחים שיחות אישיות, אז ממש יום עצוב מבחינתי".

אחר כך, דיבר המאמן על ההכנות למשחק נגד בני יהודה: "קודם כל, הפגרה באה אחרי שני ניצחונות שלנו והמשכנו לעבוד קשה. שמרנו על קצב אימונים גבוה והכנה פיזית. אנחנו מתכוננים למשחק החשוב נגד בני יהודה ורוצים להמשיך את המומנטום, את היכולת ואת התוצאות הטובות שעשינו ובשביל זה אנחנו עובדים קשה".

בלבול התייחס למשחקים האחרונים של הקבוצה והוסיף: "זה לא קל שמשחקים נגדך נמוך, במערך 5-4-1 או 5-3-2 ומשחקים מאוד סגור מאחורה ולא מאפשרים לך שטחים. בכל רמה קשה לפרוץ מערכים כאלו ובחצי הראשון נגד נס ציונה באמת התקשנו. ירדנו למחצית, דיברנו על לבוא יותר מהצדדים ולהעביר את הכדור מצד לצד ואני שמח שבחצי השני השחקנים יישמו את זה ובצורה הכי טובה שיכולה להיות, לאחר השער הראשון של ניקי השתחררנו, יצרנו יותר שטחים ויכולנו להבקיע את השני והשלישי".

המאמן לא שכח לדבר על התמיכה של הקהל הירוק במשחק במושבה: "כמובן שאסור לשכוח את התמיכה של הקהל במשחק נגד נס ציונה שהייתה פשוט יוצאת דופן. הקהל כל הזמן תומך בנו אבל במשחק נגד נס ציונה זה היה משהו אחר – 10,000 איש במשחק חוץ זה משהו שאני לא זוכר".

לקראת המשחק בשמחת תורה נגד קבוצתו של יוסי אבוקסיס, אמר מרקו: "לבני יהודה, מעבר לסגנון ולמערך שהם מציבים, יש גם שחקנים איכותיים וטובים. הם קבוצה טובה מאוד שעושה בעיות לכל היריבות. אנחנו צריכים לשחק את המשחק הרגיל שלנו, את ההסגנון שלנו, את משחק הלחץ שלנו. להניע את הכדור בסבלנות, לחפש שטחים, לנסות לפרוץ מהאגפים ואת כל מה שצריך לעשות בכדורגל כדי להבקיע שער. אנחנו יודעים שזה לא יהיה קל, נצטרך להיות מאוד מפוקסים ונחושים, במשך 90 דקות כדי לעשות את העבודה ולנצח אותם".