נוער: משחק העונה הסתיים ב-1:1
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער: משחק העונה הסתיים ב-1:1
שבת , 19/10/2019

נוער: משחק העונה הסתיים ב-1:1

מכבי "הרדי" חיפה התחילה לא טוב את משחק החוץ בוולפסון מול הפועל ת"א ואף נקלעה לפיגור, אבל שער של לירוי גבאי איזן את התוצאה והותיר את מכבי בראשות הטבלה. בני לם: "החל מהדקה ה-20 היתה רק קבוצה אחת על המגרש – מכבי חיפה"

איזה משחק הפכפך שהיה היום (שבת) בוולפסון. מכבי "הרדי" חיפה הגיעה עם מאזן מושלם למשחק מול סגניתה, הפועל ת"א, וברבע השעה הראשונה נראתה לא טוב. הדבר הוביל, בדקה ה-10, ליתרון של האדומים בפנדל.
החניכים של בני לם התעורר ובדקה ה-17 הרמה לרחבה של סוף פודגוראנו, הביאה לטעות חמורה של שוער הפועל. לירוי גבאי השתלט על הכדור והשווה את התוצאה. 1:1.


מאותו רגע שלטה במגרש ללא עוררין. בדקה ה-26 מוחמד גדיר בעט כדור חזק מ-14 מטרים, אך הכדור נהדף לקרן.
כמה דקות לאחר מכן ג׳ואברה ניסה את מזלו בבעיטה חזקה מ-17 מטרים, אך השוער האדום עצר.
גם למחצית השניה מכבי עלתה בשליטה מוחלטת. טימו העביר כדור רוחב לג׳ואברה, שבעט את הכדור מעל השער.
בדקה ה-59 לירוי גבאי נגח כדור שהגיע מהקרן מעל השער.


החניכים של בני לם תקפו גלים גלים ובדקה ה-87 זה היה קרוב כשתומר חזן, לאחר מבצע אישי יפיפה, בעט מ-20 מטרים והכדור הרעיד את הקורה. בסיום 1:1, מכבי נשארת במקום הראשון מרחק שתי נקודות מהפועל תל אביב ושש נקודות ממכבי תל אביב שבמקום השלישי.
 
הרכב פותח : שריף כיוף, אדר אזרואל, דויד אקואה, רוני לאופר, טימוטי מוזי, סוף פודגוראנו, מוחמד גדיר, איברהים ג׳ואברה, מאור לוי, לירוי גבאי, סתיו נחמני.
כן שותפו: יונתן כהן, תומר חזן, דניאל מור יוסף, חנן ביטון.

המאמן, בני לם, אמר בסיום: "שתי הקבוצות שיחקו משחק התקפי ורצו לנצח. עד הרגע האחרון עשיתי חילופים התקפיים על מנת שנשיג את שלוש הנקודות. היה קשה היום, אין לי שום טענות לחבורה. חוץ מה-20 דקות הראשונות, שלא היינו במשחק, אחריהן הקבוצה שלטה לכל אורך המשחק. נהניתי לראות היום את מכבי חיפה. מהרגע שכבשנו את שער השיוויון בסביבות הדקה ה-20, ראינו קבוצה אחת במגרש, זו היתה מכבי חיפה. אני יודע בתוך תוכי, מדובר בחבר'ה שהגיעו מהנבחרת הרבה שחקנים לא היו בקו מבחינת כושר גופני למשחק, אבל זה בסדר. מהמחזור הראשון אני אומר שאנחנו מכבי חיפה. אנחנו רוצים להוציא שחקנים לקבוצה הבוגרת, זו המטרה, דרך זה לקחת אליפות, לקחת גביע, לקחת כל תואר שיש. זו מכבי חיפה וצריך להביא כאן תארים".