מפגש עם סטודנטים מנורבגיה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מפגש עם סטודנטים מנורבגיה
מאת: האתר הרשמי , |  ראשון , 27/10/2019

מפגש עם סטודנטים מנורבגיה

נציגי המועדון קיימו הרצאה בנושא דו קיום וחיים משותפים לסטודנטים מנורבגיה, שהגיעו לארץ לביקור של שבועיים בו יעסקו במורכבות החיים המשותפים בישראל לבני דתות שונות

מנהל הקבוצה רפי אוסמו והשחקנים אעיד חבשי ועופרי ארד שוחחו אתמול (חמישי) עם סטודנטים נורבגים מהעיר אולסון, בגילאי 18-20, שהגיעו לישראל לתוכנית של שבועיים בה יעסקו בנושא החיים המשותפים ודו הקיום בארץ. לאחר ההרצאה, ענו נציגי המועדון לשאלות הסטודנטים שהתעניינו בסבלנות, בשוויון ובסוגיות חברתיות שונות.


זו השנה השלישית בה נציגי הקבוצה פוגשים את חברי המשלחת הנורבגית ובעקבות ההצלחה בשנים הקודמות, הפך המפגש עם שחקני מכבי חיפה לאחד מתנאי הביקור של הנורבגים בישראל, שמבחינתם טוענים שהפגישות עם אנשי הקבוצה חשובות, מועילות ומסייעות בשינוי הסטיגמה על ישראל. אנשי מכבי חיפה מבהירים לתלמידים מאירופה כי בחיפה בכלל ובמועדון בפרט, נושא הדת כלל לא רלוונטי וכולם חברים של כולם ומסייעים אחד לשני על המגרש ומחוצה לו.


שחקני הקבוצה העניקו חולצות ודגלי ייצוג של מכבי חיפה ל-120 הסטודנטים שהגיעו לישראל. הסטודנטים הנורבגים, שנמצאים בשלב שאחרי בחינות הבגרות המקומיות ולפני הלימודים האקדמיים, מעוניינים להכיר מקרוב את המורכבות של החיים המשותפים לדתות שונות בארץ ויקיימו בזמן שהותם כאן ביקורים במגוון אירועים, מפעלים ותארים ובין השאר יבקרו בירושלים, בתל אביב, במצדה, ביריחו ובבית לחם.