הנוער מארחים את טוברוק
EN threads facebook youtube instagram tiktok
הנוער מארחים את טוברוק
מאת: האתר הרשמי , |  שישי , 25/10/2019

הנוער מארחים את טוברוק

מכבי "הרדי" חיפה תארח בשבת (11:00, "קצף") את בית"ר טוברוק למשחק במסגרת המחזור השביעי של ליגת העל לנוער. בני לם: "אנחנו חייבים לבוא ולנצח את המשחק"

שבוע לאחר משחק העונה, שהסתיים בתוצאת תיקו 1:1 והשאיר את קבוצת הנוער של המועדון במקום הראשון בטבלה, תארח מכבי "הרדי" חיפה את בית"ר טוברוק למשחק ביתי במחזור השביעי של עונת 2019/20.

חניכיו של בני לם מגיעים למשחק מהמקום הראשון בטבלה, כשבמאזנם 16 נקודות, לאחר חמישיה ניצחונות וכאמור, תוצאת תיקו בשבוע שעבר. מנגד, היריבה מהשרון ממוקמת במקום התשיעי, עם שמונה נקודות ומאזן של שני ניצחונות, שני הפסדים ושתי תוצאות תיקו. במחזור הקודם הפסידה טוברוק למכבי פתח תקווה בתוצאה 6:1.


המאמן התראיין לפני המשחק לאתר הרשמי והתייחס תחילה לתיקו מול הפועל תל אביב במחזור האחרון: "לא הופענו למשחק בעשרים הדקות הראשונות, הפועל שלטה ופתחה עלינו חזק. מאז השער של לירוי גבאי בדקה ה-18, אני חושב שהייתה רק קבוצה אחת במגרש, שהראתה עליונות. החמצנו הרבה גולים, הגענו למצבים ושיחקנו כמו שרציתי. נכון שלא ניצחנו, אבל סך הכל אני די מרוצה מהתוצאה".

אחר כך, דיבר לם על הכדורגל שהקבוצה שלו מציגה מאז פתיחת העונה: "אני לא מסתכל על המאזן, אני מסתכל על הדרך של הקבוצה, שמשחקת כדורגל בצורה מצוינת, חיובית ומבקיעה הרבה שערים. קבוצה שספגה שער אחד בלבד בשישה מחזורים, אבל אני מסתכל על איך לקדם שחקנים לקבוצה הבוגרת שלנו, איך דרך המשחקים והאימונים אנחנו מתקדמים".
לקראת ההתמודדות נגד בית"ר נס טוברוק בשבת הוסיף המאמן, לו עבר ארוך שנים במועדון מנתניה: "טוברוק זה המקום בו התחלתי לאמן. הם הראשונים שנתנו לי אחריות. גידלתי שם שחקנים לאורך השנים וחלקם אפילו הגיעו למכבי חיפה. אבל כרגע אני במכבי חיפה וכל כולי במכבי חיפה אז את טוברוק אני שם בצד. אנחנו חייבים לבוא ולנצח את המשחק, אני מאמין שנעשה את זה כי יש לנו חומר שחקנים טוב וקבוצה בריאה וחזקה". לם סיים את דבריו בפנייה לקהל הירוק: "מפה אני קורא לכל הקהל לבוא בשעה 11:00 בשבת לראות את הקבוצה, אני מאמין שיהנו".