"נבוא מוכנים כדי להמשיך במסע שלנו ולנצח"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
  "נבוא מוכנים כדי להמשיך במסע שלנו ולנצח"
מאת: האתר הרשמי , |  חמישי , 24/10/2019

"נבוא מוכנים כדי להמשיך במסע שלנו ולנצח"

מרקו בלבול דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק בשבת נגד הפועל כפר סבא (20:30, אצטדיון המושבה) והוסיף: "אני שמח שיש לי כאב ראש בריא והצלחנו ליצור קבוצה שהיא מאוד צעירה ותחרותית – על כל עמדה יש לנו שני שחקנים טובים שמתחרים על ההרכב". צפו במסיבת העיתונאים ובתמונות מהאימון

צפו: מסיבת העיתונאים לקראת כפר סבא

מכבי מתכוננת למשחק החוץ מול הפועל כפר סבא באצטדיון המושבה (שבת, 20:30) והערב (חמישי) נערכה מסיבת העיתונאים במתחם האימונים בכפר גלים. מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, התייחס למשחק התיקו ביום שני: "במשחק נגד בני יהודה היו דברים שהיו טובים והיו דברים שאנחנו צריכים לשפר. המשחק הזה כבר מאחורינו ולפעמים בכדורגל אתה חוטף שער כזה ואתה יוצא מאוד מאוכזב".


לקראת המשחק בשבת נגד כפר סבא הוסיף בלבול: "אנחנו יודעים שזה משחק שהוא לא קל, אין משחקים קלים בליגה הזו. כפר סבא קבוצה מאומנת, שעושה הרבה מאוד צרות, ראינו את זה במשחקים שלהם. באימונים יש אווירה טובה, שחקנים רוצים, מנסים ועובדים קשה. נבוא מוכנים כדי להמשיך במסע שלנו ולנצח את המשחק".


לגבי סגל השחקנים העומד לרשותו והתחרות על ההרכב: "אני שמח שיש לי כאב ראש בריא והצלחנו ליצור קבוצה שהיא מאוד צעירה ותחרותית – על כל עמדה יש לנו שני שחקנים טובים שמתחרים על ההרכב. מתוך 23 שחקנים שיש לנו בסגל אני יכול לבחור רק 11, ועוד חילופים. אני חושב שזה טוב שיש תחרות כזו – זה מה שדוחף אותם קדימה. עובדה שראינו שזומנו שחקנים לנבחרת ישראל בזכות התחרות הזו והשחקנים כולם השתפרו במדדים האישיים שלהם, כולם התקדמו, כולם התפתחו וחשוב להמשיך לייצר את התחרות הזו".


מרקו התייחס גם לקהל הירוק ואמר: יש לנו קהל אדיר שמלווה אותנו גם בבית וגם בחוץ, 10,000 איש במשחק החוץ האחרון מול נס ציונה זה דבר אדיר ומרשים. בכדורגל יש הרבה מאוד אמוציות ותסכולים ולפעמים הקהל מביע את דעתו. זה חלק מהמשחק. כמובן שחשוב לי אופן אישי וחשוב לקבוצה שהוא יתמוך בכולם, יש לנו סגל צעיר אז חשוב עוד יותר שהקהל יהיה איתנו