"גאה בבחורים שבאמת גילו אופי"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"גאה בבחורים שבאמת גילו אופי"
מאת: האתר הרשמי , |  שני , 04/11/2019

"גאה בבחורים שבאמת גילו אופי"

מרקו בלבול התראיין אחרי הניצחון 1:2 על הפועל תל אביב והוסיף על הקהל של מכבי: "הנכס הכי גדול של המועדון, אין ספק"



מכבי חוזרת מבלומפילד עם ניצחון 1:2 על הפועל תל אביב, אחרי מהפך גדול ומאמן הקבוצה, מרקו בלבול, דיבר בסיום המשחק ואמר: " קודם כל חשוב מאוד שניצחנו, באנו למשחק חוץ קשה מול הפועל תל אביב וזה לא משנה באיזה מיקום היא נמצאת זה תמיד קשה אצלה בבית. חצי ראשון לא פתלנו בדיוק כמו שרצינו, אמנם הגענו למצב אחד או שניים אל ספגנו ממצב נייח. חצי שני עלינו הרבה יותר טובים והרבה יותר חדים - לחצנו אותם גבוה, שלטנו במשחק, הגענו למצבים, כבשנו שני שערים יפים וגם השער של ניקי נראה לי שהוא היה שער חוקי, למרות הואר. אנחנו שמחים עם המהפך הזה ואני גאה בבחורים שבאמת גילו אופי וידעו לחזור מפיגור לניצחון וזה חשוב מבחינתי".

המאמן, שקבוצתו עומדת כעת על מאזן של 20 נקודות לאחר תשעה מחזורים, התייחס למהפך של קבוצתו והוסיף: "אני חושב שלכל משחק, לא חשוב איפה, וגם כששיחקנו באירופה, אנחנו באים בגישה של לשחק כדורגל התקפי. אנחנו הקבוצה שהבקיעה הכי הרבה שערים בליגה, אנחנו יוצרים הכי הרבה הזדמנויות בליגה, אנחנו משחקים כדורגל אפקטיבי ויעיל, אבל גם התקפי מאוד. אני תמיד מחפש את האיזונים האלו ואמרתי, זה דורש הרבה אופי להבקיע בדקה ה-90 שער כזה וללכת קידמה ולא לוותר על המשחק, אז אנחנו גאים בשחקנים".

לקראת המשחקים הבאים והמשך הליגה אמר בלבול: "אנחנו צריכים לגלות יותר יציבות במשחק שלנו וגם בין המשחקים. יש לנו אולי את הסגל הכי צעיר בליגה וזה סגל שלא התמודד בצמרת אז זה גם דבר שאנחנו עובדים עליו – עבודה מנטאלית ופיזית. חשוב לגלות יציבות וניקח את הדברים הטובים, והיו הרבה כאלו, ויש גם דברים לשפר. נעשה את זה ונתכונן למשחק הבא".

בלבול דיבר כמובן גם על הקהל הירוק, שדחף את הקבוצה לאורך כל המשחק: "כל שבוע אנחנו מרגישים אותם מצוין, בכל מגרש אנחנו מרגשיים כמו בבית. זה הנכס הכי גדול של המועדון, אין ספק".