"ניצחנו בצדק וכל הכבוד לשחקנים"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"ניצחנו בצדק וכל הכבוד לשחקנים"
מאת: האתר הרשמי , |  ראשון , 10/11/2019

"ניצחנו בצדק וכל הכבוד לשחקנים"

מרקו בלבול דיבר במסיבת העיתונאים אחרי המהפך הנהדר והניצחון 1:3 על בית"ר ירושלים והתייחס גם לקהל הירוק שהטריף את קבוצתו: "הנכס הכי גדול של מכבי חיפה. עובדים קשה בשבילו"


צפו במסיבת העיתונאים לאחר הניצחון 1:3 על בית"ר ירושלים



מכבי מנצחת 1:3 את בית"ר ירושלים במחזור ה-10 ורושמת ניצחון רביעי ברציפות. מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, התייחס למשחק במסיבת העיתונאים שהתקיימה אחרי בסמי עופר: "מגיע שאפו לשחקנים, לגלות כזה אופי שבוע אחרי שבוע ולעשות כזה מהפך זה מראה על קבוצה חזקה מבחינה מנטאלית. לא פתחנו טוב את החצי הראשון, במיוחד 15 דקות ראשונות, אחרי זה יצרנו כמה חצאי מצבים ויכולנו להבקיע, אבל חטפנו שער מהתקפת מעבר שלהם. חצי שני היה חצי יוצא מן הכלל שלנו, ניצחנו את אחת הקבוצות הטובות בליגה, עם סגל טוב ומאמן מצוין. ניצחנו בצדק וכל הכבוד מגיע לשחקנים".

בלבול דיבר על הקהל הירוק, שדחף את מכבי להשוות ולנצח: "אני מכיר את הקהל הזה מגיל 8. אני הרבה מאוד שנים במועדון ואני מחובר אליו. אני אוהב את הקהל הזה ואנחנו עובדים קשה בשבילו, כי מגיע לו על התמיכה האדירה. זה הנכס הכי גדול של מכבי חיפה. אין שמח ממני שהקהל מאושר, שהוא נהנה ממה שהוא רואה והוא מרגיש מזוהה עם הקבוצה, עם השחקנים הצעירים, עם הרכש וזה חשוב ביותר".

לקראת המשך העונה הוסיף המאמן: "אנחנו צריכים להישאר מרוכזים ולעבוד קשה כי אנחנו בסך הכל במחזור העשירי. צריכים להסתכל על עצמנו, ובאמת לחשוב ממשחק למשחק ולהמשיך להשתפר ולהתפתח כקבוצה כי יש לנו לאן לשאוף". המאמן התייחס גם לכושר הגופני של שחקניו: "אין ספק שלפיזיות יש משקל מכריע בכדורגל וחשוב לנו להיות בכושר טוב. זה דבר שאנחנו עובדים עליו ומשקיעים בו המון שעות, גם בחשיבה על הכושר הגופני במכבי חיפה. יש לנו צוות מצוין שעובד סביב זה".