הנוער מארחים את הפועל רמת גן
EN threads facebook youtube instagram tiktok
הנוער מארחים את הפועל רמת גן
מאת: האתר הרשמי , |  שישי , 22/11/2019

הנוער מארחים את הפועל רמת גן

מכבי "הרדי" חיפה תנסה להמשיך את פתיחת העונה המצוינת במשחק ביתי מול הפועל רמת גן (שבת, 12:00, שידור בערוץ ספורט 5)

בוידאו: תקציר הניצחון 0:3 על הפועל ב"ש במחזור הקודם

לאחר ניצחון החוץ על הפועל באר שבע ובסיומה של פגרה בת שבועיים, תארח (שבת, 12:00) מובילת ליגת העל לנוער, מכבי "הרדי" חיפה, את הפועל רמת גן. המשחק יהווה השלמה למחזור התשיעי של עונת 2019/20, יתקיים במגרש ב"קצף" וישודר בערוץ הספורט. קבוצתו של בני לם מגיעה כאמור, מהמקום הראשון בטבלה כשבמאזנה 22 נק' מתוך 24 אפשריות. מאמן הקבוצה התייחס למשחק בראיון לאתר הרשמי ואמר: "אנחנו מתכוננים כמו לכל משחק. נותנים להם את הכבוד שמגיע להם, זאת קבוצה שנמצאת באמצע הטבלה אבל הפסידה רק משחק אחד. הם בקושי סופגים שערים ויהיה לנו קשה. אנחנו חוזרים אחרי שבועיים של פגרה ואני מקווה שנמשיך עם היכולת שלנו".


המאמן המשיך לדבר על הקבוצה ממרכז הארץ, שמגיעה לאחר תיקו 0:0 מול מכבי פתח תקווה במחזור הקודם וממוקמת במקום התשיעי בטבלה עם 11 נקודות: "מדובר בקבוצה עיקשת. אנחנו נותנים לה את הכבוד ומתייחסים אליה בכל הרצינות. אמרתי לשחקנים השבוע ששלוש נקודות הן שלוש נקודות ולא משנה אם משיגים אותן נגד מכבי תל אביב, מכבי פתח תקווה או הפועל רמת גן. נבוא מוכנים למשחק ואני מאוד מקווה שננצח אותו ונשיג את הנקודות".



 

על הפער בצמרת והמאבקים מול היריבות מתל אביב הוסיף לם: "הפער מהפועל תל אביב הוא כרגע נקודה בלבד כי חסר לנו משחק. ממכבי תל אביב אנחנו רק שלוש נקודות שוב, כי אנחנו עם משחק פחות. הליגה צמודה ואנחנו לא מתעסקים בפערים בטבלה. אנחנו מתייחסים רק לעצמנו ורוצים מאוד לנצח. יהיה זמן שנדבר על פער נקודות ואליפות וכל הדברים האלו, אבל זה רחוק. כרגע אנחנו מסתכלים על היכולת, על הרצון להמשיך להציג רמה גבוהה ועל ההתקדמות של השחקנים".