"שילמנו על הטעויות ביוקר"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"שילמנו על הטעויות ביוקר"
מאת: האתר הרשמי , |  רביעי , 04/12/2019

"שילמנו על הטעויות ביוקר"

מרקו בלבול דיבר במסיבת העיתונאים לאחר התיקו מול אשדוד והוסיף: "יצרנו מצבים, משחק ההתקפה שלנו היה מצוין, הבקענו שלושה שערים, יכולנו להבקיע עוד". לקראת המשחק נגד באר שבע אמר: "משחק נגד באר שבע בחוץ הוא משחק סופר קשה, בטרנר, הם קבוצה מאוד איכותית. נעשה את כל ההכנות הנדרשות לבוא לשם ולנצח".

בוידאו: מסיבת העיתונאים לאחר המשחק מול אשדוד

מכבי מסיימת בתיקו 3:3 את המשחק מול מ.ס. אשדוד במחזור ה-12 ומאמן הקבוצה, מרקו בלבול, דיבר במסיבת העיתונאים והתייחס למשחק: "שילמנו על הטעויות ביוקר. מחצית ראשונה בשליטה מלאה שלנו, התקפה אחת של אשדוד וקיבלנו גול. שלטנו במשחק והגענו להזדמנויות. ירדנו למחצית ב-1:0 להם ודיברנו על זה שאנחנו צריכים להיות יותר חדים. עלינו לחצי השני, עשינו מהפך ורכות בהגנה הביאה לספיגה של שערים. יצרנו מצבים, משחק ההתקפה שלנו היה מצוין, הבקענו שלושה שערים, יכולנו להבקיע עוד שערים. הם שיחקו נמוך ובכל זאת הצלחנו לפרוץ את המערך שלהם וידענו גם לחזור פעמיים מפיגור וזה מראה על אופי, לא פעם ראשונה השנה. לצערי אנחנו יוצאים מאוכזבים מבחינת התוצאה".

לקראת המפגש הקרוב מול באר שבע ורצף המשחקים האינטנסיבי אמר המאמן: "עברנו שני משחקים לא קלים בארבעה ימים, גם נגד חדרה בחוץ וגם מול אשדוד בבית. אנחנו צריכים קודם כל להתאושש מנטאלית ופיזית, לראות מחר מי טרי ולטפל בשחקנים. אין ספק שמשחק נגד באר שבע בחוץ הוא משחק סופר קשה, בטרנר, הם קבוצה מאוד איכותית. נעשה את כל ההכנות הנדרשות לבוא לשם ולנצח".