"שלוש נקודות סופר חשובות"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"שלוש נקודות סופר חשובות"
מאת: האתר הרשמי , |  שני , 09/12/2019

"שלוש נקודות סופר חשובות"

מרקו בלבול במסיבת העיתונאים לאחר הניצחון על הפועל באר שבע: "יש לנו שחקנים מגובשים וקבוצה שרוצה לנצח בכל משחק, מראה על כוח רצון אדיר ואני גאה בשחקנים שלי היום"

בוידאו: מרקו בלבול במסע"ת לאחר הניצחון על באר שבע
 
מכבי מנצחת 0:2 את הפועל באר שבע באצטדיון טרנר ומאמן הקבוצה, מרקו בלבול, התייחס למשחק במסיבת העיתונאים ואמר: "אנחנו תמיד רוצים לנצח, בכל מגרש. טרנר זה מגרש שהוא מאוד מאוד קשה, נגד קבוצה סופר איכותית ומגיע באמת כל הכבוד לשחקנים. פתחנו את המשחק מצוין, בלחץ אדיר והבקענו את השער. חצי שני ידענו לסגור את המשחק בצורה טובה. אמנם הם לחצו אותנו לשער שלנו, אבל כל מתפרצת שלנו הייתה קטלנית. היה לנו הרבה שטח, הם לחצו אותנו גבוה, כמעט שחקן על שחקן בכל המגרש, היה קשה מאוד להשתחרר מהלחץ וידענו לנצח את המשחק ולקחת שלוש נקודות סופר סופר חשובות".

על סגל השחקנים שלו הוסיף המאמן: "לשחקנים יש באמת אופי טוב. אנחנו רואים במשחקים רבים שהם חוזרים מפיגור, הם לא עוזבים משחק בשום סיטואציה. יש לנו שחקנים מגובשים וקבוצה שרוצה לנצח בכל משחק, מראה על כוח לרצון אדיר ואני גאה בשחקנים שלי היום".

המאמן דיבר גם על מאבקי הצמרת בליגת העל עם תום הסיבוב הראשון: "יש עוד הרבה משחקים לפנינו ועוד משחקים קשים מאוד. אנחנו משחקים כדורגל טוב, מבקיעים שערים, יוצרים מצבים ועדיין אני אומר בכל מסיבת עיתונאים שיש עוד דברים שאנחנו צריכים לשפר ולעבוד קשה ולהתקדם ממשחק למשחק ולא לחשוב יותר מדי רחוק. אם באמת אנחנו רוצים לעשות דברים נהדרים, אנחנו צריכים להיות מרוכזים באימון שיהיה מחר בבוקר ובמשחק שיהיה ברעננה ורק אחר כך נוכל להתקדם".