"רוצים לשחק את המשחק שלנו"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"רוצים לשחק את המשחק שלנו"
מאת: האתר הרשמי , |  חמישי , 16/01/2020

"רוצים לשחק את המשחק שלנו"

מרקו בלבול לקראת נס ציונה בשבת (17:30): "צריכים להביא את אותה אינטנסיביות, אותה התלהבות ואותה נחישות כמו שהבאנו לנתניה". הקפטן נטע לביא: "אין עייפות, אנחנו מתכוננים לכל משחק בצורה הכי טובה שיש". צפו בראיונות

בוידאו: מרקו בלבול ונטע לביא לקראת נס ציונה בשבת 

 
מכבי מתכוננת למשחק מול נס ציונה בשבת (17:30 סמי עופר) ומאמן הקבוצה, מרקו בלבול התייחס לעומס המשחקים שמסתיים במשחק הקרוב: "מה שחשוב זה באמת להתאושש פיזית ומנטאלית כי מדובר בשלושה משחקים בשבוע וזה לא פשוט. הסגל שלנו מאוד קצר והשחקנים הצעירים עומדים יפה בעומס עד עכשיו. הם באים לכל משחק ונותנים את כל מה שיש להם וזה מה שחשוב. אנחנו צריכים להביא את אותה אינטנסיביות, אותה התלהבות ואותה נחישות כמו שהבאנו לנתניה וכמו שהבאנו לאום אל פחם כדי לנצח את נס ציונה".

לקראת המשך מאבקי הצמרת הוסיף בלבול: "אני לא חושב שחסר לנו ביטחון כי אנחנו בסך הכל עושים עונה טובה. מסתכלים רק על עצמנו, רוצים לשחק את המשחק שלנו ונתקדם ממשחק למשחק. כמו שראינו מול אול אל פחם, יש לנו הרבה דברים לשפר ויש גם דברים טובים. נמשיך לעבוד קשה כדי להתקדם".


קפטן הקבוצה, נטע לביא, התייחס גם הוא לתקופה הקרובה: "כרגע אנחנו לא מסתכלים על הטבלה, אלא ממשחק למשחק. ביום שבת יש לנו משחק מאוד חשוב מול נס ציונה, שניצחו את הפועל באר שבע ועשו תיקו עם מכבי תל אביב". לגבי עומס המשחקים הוסיף הקפטן: "אין עייפות, אנחנו מתכוננים לכל משחק בצורה הכי טובה שיש. אנחנו עושים הכנה מצוינת, טיפולים ומתכוננים, כמו שאמרתי, בצורה הכי טובה. נעשה את זה גם לקראת נס ציונה".