טימוטי מוזי האריך חוזה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
טימוטי מוזי האריך חוזה
מאת: האתר הרשמי , |  חמישי , 23/01/2020

טימוטי מוזי האריך חוזה

הקשר הצעיר, שמשחק במדי קבוצת הנוער ואף רשם הופעה במדי הקבוצה הבוגרת בגביע הטוטו, חתם על חוזה ארוך טווח במועדון. מנכ"ל הקבוצה, אסף בן דב: "ממשיכים לחשוב קדימה עם עוד החתמה של שחקן בית צעיר"

קשר קבוצת הנוער של המועדון, טימוטי ליאור מוזי, חתם היום (חמישי) על חוזה ארוך טווח במכבי חיפה. במעמד הנשיא יעקב שחר ובאמצעות סוכנו של השחקן ג'קי דהאן, נחתם החוזה לשלוש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות. מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה על החוזה: "אנחנו ממשיכים לחשוב קדימה עם עוד החתמה של שחקן בית צעיר, בתקווה שבוגרי מחלקת הנוער יהוו בסיס לשלד המקצועי של הקבוצה בעתיד. טימוטי נער נפלא ואני מאחל לו המון בהצלחה". טימוטי המרוגש, שהגיע למעמד החתימה עם אימו, אמר לאתר הרשמי: "שמח ונרגש לחתום ולהישאר בבית החם והאוהב שלי. אני מודה מאוד על האמון הגדול שנותנים בי פה במועדון ומקווה להחזיר במגרש של הגדולים".
 
מוזי הצטרף למחלקת הנוער של מכבי חיפה בעונת 2014/15 וכבר מגיל ילדים שיחק באופן קבוע גם בקבוצות של שנתונים מבוגרים ממנו. עונה לאחר מכן, זכה עם נערים ג' באליפות מחוז השרון וגם במקום הראשון בטורניר "נייקי" העולמי. בעונת 2016/17 שיחק בשתי מסגרות הנערים (נערים א' ונערים ב') ושנה אחר כך חילק את זמנו בין קבוצת נערים א' לבין קבוצת הנוער. בקיץ האחרון רשם טימוטי הופעה רשמית במדי הקבוצה הבוגרת, כאשר שיחק בגביע הטוטו מול הפועל באר שבע.