"משחק חוץ מאוד קשה"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"משחק חוץ מאוד קשה"
מאת: האתר הרשמי , |  חמישי , 20/02/2020

"משחק חוץ מאוד קשה"

צפו במרקו בלבול במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול מ.ס. אשדוד בשבת (17:30). המאמן הוסיף: "השחקנים מבינים את החשיבות של המשחק"

בוידאו: מרקו בלבול במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול אשדוד

 
מכבי מתכוננת למשחק החוץ מול אשדוד ביום שבת (17:30, אצטדיון הי"א) והבוקר (חמישי) התקיימה מסיבת העיתונאים לקראת המשחק במתחם האימונים בכפר גלים. מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, התייחס למפגש בשבת ודיבר גם על רצף המשחקים האחרון: "אנחנו מבחינתנו התחלנו את הפלייאוף העליון במשחקים הקודמים מול הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים וחדרה שהן קבוצות חזקות. כל משחק עכשיו הוא משמעותי וחשוב, השחקנים מבינים את החשיבות של המשחק באשדוד. אשדוד קבוצה טובה ואיכותית, עם שחקנים טובים ומהירים בחלק הקדמי. קבוצה שמשחקת כדורגל טוב ומניעה את הכדור, אבל אנחנו נבוא לשחק את המשחק שלנו. נצטרך לבוא עם אנרגיות, מאוד חדים וממקודים כי זה משחק חוץ מאוד מאוד קשה ונעשה הכל כדי לנצח את המשחק הזה".
 
המאמן דיבר גם על צורת המשחק של קבוצתו: "הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק כמעט נגד כל סגנון וכל שיטה. יש לנו את הכלים ואנחנו מכינים את השחקנים לכל תרחיש אפשרי שיכול לקרות במשחק. אני גם אומר לשחקנים שלי שהרבה פעמים בתוך המשחק יש כמה משחקים ומשחק יכול ללכת לכמה תרחישים והם מוכנים לזה גם מנטאלית וגם מקצועית. אנחנו פשוט צריכים להמשיך ולהיות בפוקוס, לשחק את המשחק שלנו ולבוא עם אותו טירוף שבאנו להבקיע את השער בחצי השני מול חדרה. ניסינו בכל הכוח ובמהלך קבוצתי פנטסטי הבקענו שער יפהפייה עם המסירה של עוואד לירדן ועם ירדן שהכניס כדור מצוין לניקי וסיומת מדהימה של ניקי".