"כולם חדורים ורוצים להצליח"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"כולם חדורים ורוצים להצליח"
מאת: האתר הרשמי , |  רביעי , 26/02/2020

"כולם חדורים ורוצים להצליח"

צפו במרקו בלבול במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול באר שבע ביום ראשון: "אנחנו יודעים שכל משחק הוא קשה. באר שבע קבוצה בכושר טוב עם סגל איכותי"


 
 בוידאו: מרקו בלבול במסיבת העיתונאים לקראת באר שבע
 
מכבי מתכוננת למשחק האחרון בליגה הסדירה מול הפועל באר שבע (אצטדיון נתניה, יום ראשון) ומאמן הקבוצה, מרקו בלבול, דיבר היום במסיבת העיתונאים שהתקיימה במתחם האימונים בכפר גלים: "כבר שיחקנו נגד קבוצות גדולות ויהיו לנו עוד הרבה פעמים לשחק נגד באר שבע. תמיד אלו משחקים חזקים ובקצב גבוה. הפועל באר שבע בכושר טוב, קבוצה עם סגל איכותי, עמוק מאוד. נצטרך לבוא מאוד ממוקדים למשחק, תהיינה שתי קבוצות שבאות לשחק כדורגל ורוצות לנצח, תהיה חוויה עם מגרש מלא. אנחנו נצטרך להיות טובים כדי לנצח את המשחק הזה".
 
המאמן התייחס לרצף המשחקים הקרוב מול באר שבע לפני הפלייאוף העליון: "אני והצוות שלי כל הזמן מתכוננים בצורה הכי טובה למשחקים, אנחנו יודעים שכל משחק הוא קשה. הפלייאוף יהיה חזק מאוד והמשחק הקרוב נגד קבוצה שתהיה חזקה מאוד גם בפלייאוף. אנחנו מסתכלים רק על המשחק הזה נגד באר שבע ביום ראשון, זה מה שמעניין אותנו ולא שום דבר אחר. אנחנו צריכים להיות אינטנסיביים, חדים וממוקדים. אני מרגיש את הקבוצה מצוין, היא מתאמנת טוב וכולם חדורים ורוצים להצליח. כולם פה נותנים את המאה אחוז שלהם כדי שנמשיך לתת עונה טובה כמו שאנחנו עושים".