נוער: מכבי מנצחת את ב"ש 2:4
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער: מכבי מנצחת את ב"ש 2:4
שבת , 07/03/2020

נוער: מכבי מנצחת את ב"ש 2:4

קבוצת הנוער ניצחה היום את הקבוצה מהדרום משערים של סתיו נחמני, צמד של איברהים ג'ואברה ועילאי חג'ג'. הפער כרגע בצמרת מהמקום השני – 11 נקודות. צילומים: ג'ו הירש, האתר הרשמי

מכבי "הרדי" חיפה הביסה היום בצורה מרשימה את הפועל באר שבע. כבר בדקה השלישיץ כבשו הירוקים הצעירים כשסוף פודגוראנו הרים כדור לתוך הרחבה וסתיו נחמני נעץ את הראשונים של מכבי. 0:1.


בדקה ה-14 שוב בישול של פודגוראנו. סוף ניער מעליו את הבלם ומסר לאיברהים ג׳ואברה, שנשאר לבד מול השוער ובנגיעה אחת כבש את השני למכבי. 0:2 למכבי.
רגע לפני היציאה למחצית, ג'ואברה כבש את השני שלו. הוא הצליח להשתלט על כדור חלש שהגיע לרחבה וכבש את השלישי למכבי. 0:3 במחצית.
שש דקות בתוך המחצית השניה באר שבע צימקה ל-1:3 והירוקים חזרו ללחוץ, אך הצליחו למצוא את השער רק סמוך לסיום. בדקה ה-84 עילאי חג'ג' קיבל כדור על סף הרחבה מחנן ביטון ובעט בעיטה מסובבת אל בין חיבורי הקורה. 1:4 ירוק.


באר שבע עוד הספיקה לכבוש בתוך תוספת הזמן, בסיום 2:4 לשחקנים של בני לם.
מכבי תל אביב, לה משחק חסר, סיימה בתיקו עם רמת השרון והפועל תל אביב עלתה למקום השני. כרגע מכבי מובילה את הטבלה ב-11 נקודות הפרש.
מכבי פתחה בהרכב הבא:
גיא הרמן, דויד אקווה, תמיר ארבל, אביתר ברק, סוף פודגוראנו, איברהים ג׳ואברה, מוחמד גדיר, רוי קטרי, טימוטי מוזי, נהוראי יפרח, סתיו נחמני.
כן שותפו:
חנן ביטון, עילאי חג׳ג׳, דניאל מור יוסף, בסאם זערורה, רביע מוחמד.