"קבוצה מדהימה שראויה לתואר"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"קבוצה מדהימה שראויה לתואר"
שני , 13/04/2020

"קבוצה מדהימה שראויה לתואר"

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, לואיס ויסנטה מתאו, מאושר מזכייתה של קבוצת הנוער ודואג להסתכל קדימה: "הדבר החשוב ביותר זה להמשיך ולהכין שחקנים לקבוצה הבוגרת. האליפות הזו היה תוצאה של עבודה קשה"

לואיס ויסנטה מתאו, המנהל המקצועי שהגיע למחלקת הנוער בתחילת העונה, קיבל היום בסיפוק רב את זכייתה של קבוצת הנוער באליפות המדינה. בעונה זו גם חתמו לא מעט שחקנים מהנוער על חוזים ארוכי טווח במועדון והתאמנו באופו שטף עם הקבוצה הבוגרת. בין השחקנים שחתמו היו: שריף כיוף, מאור לוי, סתיו נחמני, מוחמד גדיר, טימוטי מוזי ואיברהים ג'ואברה.
ויסנטה מתאו, אמר לאתר הרשמי עם הזכייה: "זה רגע מאושר. הייתה לנו העונה קבוצה מדהימה עם צוות טוב שראויה לתואר. הדבר החשוב ביותר זה להמשיך ולהכין שחקנים לקבוצה הבוגרת. האליפות הזו היה תוצאה של עבודה קשה וצוות מיוחד שעבד בשביל להצליח. מגיע לשחקנים לשמוח על האליפות".
ויסנטה מתאו הוסיף על הפן האישי ואמר: "זו אליפות ראשונה שלי בישראל וזה מרגש. אבל מבחינתי יותר רלוונטי, זה לפתח שחקנים לקבוצה הבוגרת. זו המטרה והפילוסופיה שלנו ואנו עומדים ונעמוד בכך בעתיד. נעשה הכל להמשיך ולייצר שחקנים לבוגרים. זו מטרת העל ונעבוד קשה לשם כך. חשוב לי להודות ליענקל'ה, עוזי, אסף ויניב שתמכו בי בכל הרגעים ועושים הכל לשפר את המועדון שלנו בכל יום. בימים לא פשוטים אלו חשוב לי לומר לכל השחקנים באקדמיה שלנו שהמועדון עובד קשה לחזור חזק וטוב יותר לעונה הבאה, אתם העתיד של המועדון. נתראה בקרוב בקצף ונהלל. אני מחכה לזה".
 
.