תודה יניב
EN threads facebook youtube instagram tiktok
תודה יניב
חמישי , 30/04/2020

תודה יניב

מועדון כדורגל מכבי חיפה מודה ליניב כהן על 13 שנים בהן ניהל את מחלקת הנוער והביא אותה להישגים. הנשיא, יעקב שחר: "הביא את המחלקה להישגים גדולים". כהן: "סיפוק גדול לראות עשרות שחקנים שגדלו במחלקה והביאו את מכבי חיפה להישגים"

אחרי 13 שנות פעילות, יסיים יניב כהן, מנהל מחלקת הנוער את תפקידו בחודש יוני הקרוב, בהחלטה משותפת שלו ושל המועדון.
נשיא המועדון, יעקב שחר: "במהלך שנות פעילותו של יניב, הגיעה המחלקה להישגים רבים, קבוצות רבות זכו באליפויות ובגביעים והחשוב מכל - שחקנים השתלבו בקבוצה הבוגרת והביאו אותה להישגים. שנותיו של יניב במועדון החלו עוד בצעירותו כחניך במחלקת הנוער וכשחקן בבוגרים. שנים רבות שיניב הוא חלק ממכבי חיפה ואני מודה לו על כך ומאחל לו בהצלחה בכל אשר יפנה".
יניב כהן אמר: "אחרי 13 שנים מאתגרות ומלאות בחוויות, בהצלחות אדירות, באליפויות וגביעים ובעיקר בסיפוק לראות עשרות שחקנים משתלבים בקבוצת הבוגרים ומביאים אותה להישגים גדולים, אני מסיים תקופה מדהימה בגאווה גדולה. אני בטוח שעוד שנים רבות יקצרו במועדון היקר לי, את פירות עבודתנו. אני רוצה להודות לכל המאמנים, השחקנים ואנשי הצוות איתם עבדתי במהלך השנים הרבות שקצרה היריעה מלהכיל. תודה גדולה לאיתמר צ'יזיק ולאסף בן דב, שליוו אותי כל השנים בחום ובחיבוק. תודה ענקית ואחרונה ליענקל'ה ולעוזי היקרים, שתמכו ונתנו הכל שאצליח. מאחל בהצלחה ותמיד אוהב ועכשיו פניי לאתגרים חדשים".
מנכ"ל המועדון, אסף בן דב: "תרומתו של יניב למכבי חיפה גדולה. זוהי תרומה שהביאה אותנו להישגים בעבר ועוד תביא אותנו להישגים בעתיד".
יניב כהן גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה מגיל 14, אצל אשר עלמני וג'וני הרדי. הוא עלה לבוגרים בעונת האליפות של 88/89 ורשם במדי מכבי חיפה 68 הופעות כשחקן. בשנת 2007, לאחר שהיה מנכ"ל של הפועל נצרת עילית, הובא יניב לנהל את מחלקת הנוער של מכבי חיפה. בתקופתו הוקמה הפנימייה בכפר גלים ומחלקת הנוער בנהלל.
מועדון כדורגל מכבי חיפה מודה ליניב על שנותיו ומאחל לו בהצלחה.