הירוקה החדשה 2020/21
EN threads facebook youtube instagram tiktok
הירוקה החדשה 2020/21
רביעי , 05/08/2020

הירוקה החדשה 2020/21

מדי הבית הרשמיים לעונה הקרובה הושקו היום. הקפטן, נטע לביא: "כל עונה מביאה איתה המון התרגשות, והחולצה של השנה היא מרגשת במיוחד"

הקבוצה השיקה היום את מדי הבית הרשמיים לעונת 2020/21.
המדים הירוקים לעונה זו, הינם בלעדיים למכבי חיפה והצבעים הייחודיים למועדון, נשזרו באחד מהדגמים המובילים של חברת נייקי לעונת המשחקים הקרובה.
הדגם ושילוב הצבעים, נבחרו על ידי המועדון במשותף עם נייקי, על פי אופי וערכי המועדון כפורץ דרך ומודרני. החולצה, בעלת טקסטורה ייחודית, משלבת בין צבעי המועדון ירוק ולבן ובין עיצוב לא מסורתי ושובה עין.
במרכז החולצה ממשיך להתנוסס הלוגו האייקוני של חברת VOLVO, אשר מלווה את הקבוצה החל מעונת 85\1984 המיתולוגית, עם כניסת יעקב שחר וחברת "מאיר" כספונסר מרכזי של המועדון.
המדים משלבים חדשנות טכנולוגית והתאמה מושלמת לגוף, לצד עיצוב מוקפד ואיכותי, ובתהליך ייצור השומר על הסביבה. טכנולוגית NIKE DRI-FIT, לנידוף זיעה מהיר מהגוף, מאפשרת לשחקנים להגיע לביצועים הטובים ביותר, כשהם נותרים מאווררים, יבשים ובתחושת נוחות.
בחלקה הקדמי של החולצה, מעל הלב, רקומים סמל המועדון, שזכה ב-12 אליפויות ישראל, ומעליו לראשונה 2 כוכבים מוזהבים, אשר כל אחד מהם מייצג חמש אליפויות ישראל, בהתאם לתו התקן שהונהג החל מהעונה, וכשבצידו הימני של החזה רקום בלבן ה-SWOOSH המונומנטלי של חברת נייקי, נותנת החסות הרשמית של מכבי חיפה.
קפטן הקבוצה, נטע לביא, אמר לאתר הרשמי: "יש כבר התרגשות לקראת העונה שתכף תחל. מחכים כבר ללבוש את החולצה החדשה ויותר מזה לראות את הקהל בסמי לבוש בירוק".