סופ"ש מושלם במחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
סופ"ש מושלם במחלקת הנוער
מאת: יצחק הברמן , |  ראשון , 06/09/2020

סופ"ש מושלם במחלקת הנוער

הצלחתה של קבוצת הנוער לשמור על מאה אחוזי הצלחה בליגת העל, גררה גם את שאר קבוצות המחלקה לנצח, מי בליגה ומי בגביע. צילום: ג'ו הירש, האתר הרשמי

אל תשאלו את שחקני קבוצת נערים א' מליגת העל, מכבי "עלמני" חיפה, מה תוצאת משחקם. תשאלו רק "ניצחתם או הפסדתם?". כי בשלושת משחקי הליגה הראשונים בכל המשחקים הושגה התוצאה 1:3. אחרי הפסד במחזור הראשון, הגיעו שני ניצחונות רצופים. בשבת ניצחון חוץ ראשון לקבוצתו של אמיר סופר על ניר רמת השרון. לא היה קל. המארחים כבשו ראשונים (23) והחזיקו ביתרון שמונה דקות בלבד. ענאן חלאילי איזן וחבריו עידו אלמישלי (50) ונדב ממן (59) סגרו עניין והעלו את מאזן קבוצתם לשש נקודות, בשלוש פחות מהמוליכה.
ניצחון בכורה, הפעם בבית, לקבוצת נערים ב' מכבי "יהויכים" חיפה מליגת העל - 0:3 על הפועל רעננה. קבוצתו של אלירן מזרחי עדיין ללא שער חובה. אחרי תוצאת התיקו בסכנין בשבוע שעבר, הגיחו אוראל אלקלעי (צמד) ואורי עזו והכריעו את הכף לזכות הירוקים.
נשארים בנערים ב' וקופצים למשחק גביע של קבוצת מכבי חיפה גולדשנפלד (נהלל) ששחקניה ומאמנה, לירן אהרן, עברו דקות קשות בכדי להעפיל לשלב הבא. על המשטח הסינטטי בסכנין, שם בחרה המארחת הפועל בני אעבלין לארח, נראה היה ששערו של איתי לביא (10) יסלול דרך קלה לשלב השני. לא כך חשבו המארחים שכבשו שער שוויון בדקה ה-43. התיקו נשמר עד לדקת הסיום ושתי הקבוצות נערכו להארכה מורטת עצבים. איתי לביא הפיג את המתח עם שער שני (90) וחברו עלי חלף (95) מנעו הפתעה כבר בשלב המוקדם.
שלוש קבוצות נוספות שתשחקנה בשלב הבא תהיינה מכבי "שמעון" חיפה (נערים א' מנהלל) שעברה ללא משחק וקבוצת נערים ג' מכבי חיפה גולדשנפלד "קצף" שלא הוזמנה לכאוכב. כך גם מכבי "מקס" חיפה (נהלל).