מחלקת הנוער חזרה לפעילות מלאה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מחלקת הנוער חזרה לפעילות מלאה
שלישי , 03/11/2020

מחלקת הנוער חזרה לפעילות מלאה

כל קבוצות המחלקה חזרו לאימונים מלאים, תוך הקפדה על ההנחיות ועל חזרה הדרגתית, זאת לקראת החזרה למשחקי ליגה בסוף השבוע הבא. מנהל המחלקה, איציק עובדיה: "מרגש לראות את המתקן בקצף שוב תוסס ושוקק פעילות". צילום: ראובן כהן, האתר הרשמי

אחרי חודש וחצי של הפסקה, בשל מגפת קורונה, חזרו קבוצות מחלקת הנוער לפעילות מלאה, תוך הקפדה על ההנחיות. זאת לקראת חזרת משחקי הליגה בסוף השבוע.
במהלך הפוגת הקורונה, הקפידו במחלקה להיות בקשר רציף עם השחקנים, לקיים עימם אימונים בזום, שיחות של תזונאית ופיזיולוגים ושמירה עד כמה שניתן על כושר משחק.
מנהל המחלקה, איציק עובדיה, אמר לאתר הרשמי: "מרגש לראות את המתקן בקצף שוב תוסס ושוקק פעילות. הצוותים והשחקנים שמחים לחזור לפעילות, אחרי הסגר הממושך.
ילדים ובני הנוער בכל הגילאים צריכים את המגרש הירוק, צריכים את המסגרת הקבוצתית, צריכים את המאמן שלהם ואת החיבור למועדון, לשמחתי כולם חזרו לפעילות ולאימונים.
בכל תקופת הסגר הקפדנו לשמור על קשר ישיר עם שחקני מחלקת הנוער והפעלנו עבורם תוכנית העשרה מותאמת שכללה הרצאות ופעילויות בזום במגוון תחומים, כגון: כושר גופני, פיתוח מנטלי, אימוני טכניקה אישית, תזונה מותאמת לכדורגלן, פיתוח יכולות הגנה אישית אחד על אחד. ראוי לציין את שחקני הקבוצה הבוגרת, שהיו שותפים להעשרה של שחקני מחלקת הנוער. כך לדוגמא הקפטן, נטע לביא, שיתף בזום את השחקנים הצעירים בחוויות שלו כשחקן כדורגל צעיר.
אני רוצה להודות למאמנים ולאנשי הצוות שדאגו לשמור על המסגרת הקבוצתית לאורך כל הזמן הזה, שכן אנחנו תופסים את התפקיד שלנו במועדון כמשמעותי אף מעבר לאימון כדורגל. בנוסף אני רוצה להודות להורים על שיתוף הפעולה ועל ההקפדה על הנהלים בתקופה זו. נמשיך לנהוג באחריות, תוך הקפדה יתרה על יישום ההנחיות, בכדי לשמור על בריאות הילדים".
במחלקת הנוער ניצלו את תקופת הסגר לשיפור התשתיות. המגרשים בקצף כבר נמצאים בעיצומו של שיזרוע החורף ובקרוב יחלו העבודות לשיפור מערכת התאורה במגרשי האימונים.