משחקי סוף השבוע במחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
משחקי סוף השבוע במחלקת הנוער
מאת: יצחק הברמן , |  ראשון , 13/12/2020

משחקי סוף השבוע במחלקת הנוער

קבוצות המחלקה נכנסות להילוך גבוה. איציק הברמן סוקר את משחקי כל הקבוצות בסוף השבוע ובראשון. צילום: ג'ו הירש, האתר הרשמי



קבוצת נערים א' מכבי "עלמני" חיפה נאלצה לעמול קשה באצטדיון בנשר. התוצאה בסיום 2:5, אינה מעידה על דקות קשות שקבוצתו של גיא בוגנים עברה. היא פיגרה בדקה ה-27, השוותה בפנדל על סיום המחצית הראשונה מרגלי עידו אלמישלי ושתי דקות לאחר פתיחת השנייה צמד שערים, אחד לכל צד, בנימין צאגה הבקיע לירוקים. בהמשך לא היו למארחים כוחות להתמודד מול קבוצה עדיפה מהם, שכבשה שלושה שערים נוספים מרגלי עידו אלמישלי עם שער שני, שלו ולרשטיין ובנימין צאגה, שהשלים צמד.
להיות או לחדול. בהרגשה מעורבת יצאו שחקני קבוצת נערים ב' מכבי "יהויכים" חיפה ומאמנם אלירן מזרחי, למפגש החוץ מול מכבי פתח תקווה. המקומיים החזיקו במאזן מושלם בחלוף ארבעה מחזורים, חיפה פיגרה אחריהם בחמש נקודות. בדקה החמישית המשימה הפכה כבדה יותר אחרי שהמלאבסים הוליכו 0:1. למרות הכול, בפתיחת המחצית השנייה הצליח עינן לק לאזן את התוצאה ובדקה ה-63 השופט הצביע על הנקודה הלבנה וסאלי פחימה דייק וקבע את תוצאת המשחק, 1:2 לחיפה. בדקת הסיום הורחק שחקן פתח תקווה והפרס המידי למנצחת: הצמדות לחבורת הצמרת הנראית כך: פתח תקווה (12), בית"ר טוברוק (12), בית"ר ירושלים, מכבי "יהויכים" חיפה ומכבי תל אביב (10 כל אחת).


שער של נועם שמש (65) לרשת מ.כ. חולון הביא לניצחון חוץ לקבוצת נערים ג' מכבי חיפה גולדשנפלד קצף. קבוצתו של יורם בסר, המאוכזבת מהדחתה ממעגל משחקי הגביע (הפסד 2:0 למכבי פתח תקווה) באמצע השבוע, חיפשה מקור השראה להתאוששות ומצאה אותו בדמות הניצחון המינימלי במחוז המרכז.
בהרגשה טובה מאוד שבה גם קבוצת נערים ג' מכבי חיפה גולדשנפלד, ממשחק החוץ מול מכבי עמק חפר. חניכיה של המאמנת ענבל נמני-קנפו נאלצו לעבור דקות לא מעטות עם חששות לגורל המשחק, בסופו של דבר התעשתו ושבו לנהלל עם ניצחון ראשון העונה. הפתיחה לא רמזה על ההמשך. עימאד אלאדין נכנס מצוין למשחק וכבש צמד שערים בעשר הדקות הראשונות. המארחת צימקה כעבור חמש דקות ובדקה ה-50 הירוקים מנהלל נותרו בנחיתות מספרית, אחרי שאלייה יפרח ראה את הכרטיס האדום. עם הגב לקיר ויכולת לחימה מופתית, הצליחו ג'אד שיבלי (60) ואריאל נתיב (63) להבקיע פעמיים ולנצח 2:4.
השופט כבר הכניס את המשרוקית לפיו, התכוון לשרוק את שריקת הסיום במשחק ילדים א' במחוז השרון, ואז הופיעה האכזבה לשחקני מכבי "מיכאל" חיפה ומאמנם בר כהן. מכבי נתניה הצליחה בהתקפה האחרונה להשוות ולבטל את שער היתרון שכבש מוקדם יותר החיפאי דולב אזוגי. אובדן ראשון של נקודות, לאחר שניצחה בשני המחזורים הראשונים.
נקודת חוץ ראשונה לקבוצת ילדים א' מכבי חיפה גולדשנפלד (נהלל). קבוצתו של טל הנדלר, המשחקת השנה במחוז מרכז 1, עדיין שומרת על שער נקי. השבת סיימה בתיקו עקר משערים את משחקה מול בית"ר תל אביב/בת-ים.


 
חנוכה גם במגרש. קבוצת ילדים ב' מכבי "שמואל" חיפה (מחוז מרכז 1), הדליקה חנוכייה בדמות ניצחון ביתי על שמשון תל אביב 0:8. בשני המשחקים הראשונים כבשו בחוריו של ירין איבגי 17 שערים.
שני ניצחונות רצופים היו גם לקבוצת ילדים ב' מכבי חיפה גולדשנפלד (נהלל), אלא שהפועל כפר סבא שעשתה את הדרך הארוכה למושב בעמק יזרעאל, קלקלה למאמן משה עמרה וחבורתו את התוכניות וניצחה 0:1.
סוף-סוף ניצחון בכורה לקבוצת ילדים ג' מכבי "עודד" חיפה. אחרי שמזג האוויר גרם לביטול משחקה במחזור הפתיחה ושבוע לאחר מכן הפסד ביתי לאשדוד, התאוששו שחקניו של יניב לוגסי וזכו לניצחון ביתי על שמשון תל אביב 2:4. ללא ספק, ניצחון הגביע המתוק על מ.ס. אשדוד הוסיף לביטחונם של השחקנים שצברו שלוש נקודות ראשונות.
לפעמים גם חצי מנה מספיקה להשביע רעב לנקודות. קבוצת ילדים ג' מכבי חיפה גולדשנפלד, אותה מאמן שמעון הרוש, זכתה בניצחונה השני אחרי ניצחון ביתי 1:4 על הפועל הוד השרון. מחצית מהכמות במשחק הקודם בעמק חפר (2:8).
מכבי "ישעיהו" חיפה (טרום א'), לא נתקלה בבעיות מיוחדות וגברה על מכבי תל אביב צפון 0:5. קבוצתו של מתן אלמליח צברה עד כה את מלוא שש הנקודות האפשריות בשלושת המחזורים הראשונים (משחק אחד בוטל עקב הגשם).
הברק כן היכה פעמיים באותו מקום. קבוצת טרום א' מכבי חיפה גולדשנפלד, נוצחה בביתה 4:0 על ידי מ.כ. נווה-יוסף 2. לפני כחודש נפגשה קבוצתו של לירן סבג עם אותה קבוצה במסגרת הגביע וגם אז נוצחה בהפרש ארבעה שערים (5:1).