ליגת האלופות לנוער: מכבי מול צ'רטאנובו מוסקבה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
ליגת האלופות לנוער: מכבי מול צ'רטאנובו מוסקבה
רביעי , 27/01/2021

ליגת האלופות לנוער: מכבי מול צ'רטאנובו מוסקבה

קבוצת הנוער, מכבי "הרדי" חיפה הוגרלה היום במסגרת ליגת האלופות לנוער מול הקבוצה הרוסית. המשחק בין השתיים ייערך בחוץ וצפוי להתקיים בתחילת חודש מרץ

ליגת האלופות לנוער חוזרת, כשבהגרלה שנערכה היום נקבע כי קבוצת הנוער של המועדון, מכבי "הרדי" חיפה, תפגוש בחוץ את צ'רטאנובו מוסקבה.
הקבוצה תחת המאמן בני לם, תחל בחודש מרץ את פעילותה במסגרת ליגת האלופות לנוער, לאחר שזכתה באליפות המדינה לנוער בעונה שעברה.
בעקבות משבר הקורונה, נדחתה פתיחת המפעל ושיטת המשחקים השתנתה. 32 קבוצות ישחקו במסלול "האלופות" ביניהן מכבי חיפה ועוד 32 קבוצות, אשר המועדונים שלהם השתתפו בשלב הבתים של ליגת האלופות לבוגרים, ישחקו במסלול "שלב הבתים".
המשחקים ייערכו בשיטת משחק אחד בכל שלב, כשזהות הקבוצה הביתית נקבעה לפי הגרלה.
הקבוצות ישחקו שני סיבובים לפני שייפגשו בשלב ההצלבה עם המסלול המקביל, כשזו שתגיע לשלב זה, עשויה להיפגש עם אחת מאריות היבשת כגון ברצלונה, ריאל מדריד, באיירן מינכן, ליברפול ועוד.
כפי שקבועה ההגרלה מכבי חיפה תפגוש כאמור בסיבוב הראשון את קבוצת צ'רטאנובו מוסקבה. המשחק ייערך בתאריכים 3\2 במרץ ויתקיים ברוסיה.
זוהי הפעם השלישית שקבוצת הנוער משתתפת במפעל היוקרתי של אירופה. הישג השיא של הירוקים במפעל הוא העפלה לשלב ההצלבה בשנת 2017 למשחק נגד בורוסיה דורטמונד (1:0 לגרמנים), אשר רשם שיא של 10,000 ביציעי סמי עופר.
צ'רטאנובו מוסקבה משחקת בליגה לנוער הרוסית וממוקמת כרגע במקום ה-9.



מוחמד אבו פאני מול בורוסיה דורטמונד