שינויים במחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
שינויים במחלקת הנוער
חמישי , 24/06/2021

שינויים במחלקת הנוער

מחלקת הנוער, בהובלתו של המנהל המקצועי איציק עובדיה, עורכת מספר שינויים פרסונליים ומערכתיים, לאחר עונה שהביאה עימה הישגים מרשימים הן בשילוב שחקנים והן בתארים

באקדמיה לכדורגל של המועדון, מסכמים את עונת המשחקים 20/21 שהסתיימה בצורה נהדרת, עם הישגים מרשימים לרבות אליפות שנייה ברציפות לקבוצת הנוער.

במהלך העונה שחקני האקדמיה התקדמו בצורה מקצועית מרשימה, ביניהם שחקנים שהשתלבו בקבוצה הבוגרת ולקחו חלק בתואר האליפות גם בנוער וגם בבוגרים. קבוצת הנוער של האקדמיה תשתתף בעונה הבאה במפעל היוקרתי של ליגת האלופות לנוער.

באקדמיה כבר נערכים לעונת המשחקים 21/22 עם מספר מינויים חדשים לבעלי תפקידים: 

גל וקנין – מונה למנהל מערך הבנייה הגופנית והשיקום. 

גל בוגר תואר שני אוניברסיטת Middlesex (לונדון), בעל ניסיון עשיר בתחום הכושר הגופני עם התמחות בגילאים צעירים. לגל גם ניסיון בעבודה בקבוצת בוגרות בליגת העל. לצידו יעבדו מאמני הכושר יניב ברנשטוק הוותיק, גיא הלוי, שימשיך בתפקידו כמאמן הכושר בחטיבה הצעירה וגורדן סעדה - אשר הגיע מגלבוע/גליל (בעברו עבד בין היתר גם עם בני יהודה, מכבי תל אביב והפועל תל אביב) ובעל נסיון רב בבנייה גופנית.

איתי זילפה - מונה לתפקיד מנהל מערך אימון השוערים באקדמיה.
איתי יהיה אחראי על מאמני השוערים ועל שוערי האקדמיה.
זילפה שימש כמאמן השוערים של מ.ס אשדוד במשך למעלה מעשור ותחתיו גדלו שוער הנבחרת, אופיר מרציאנו וכן יואב ג'רפי ורועי משפתי. הוא צבר ניסיון רב בהכשרה וקידום שוערים במחלקות הנוער ובבוגרים, ומשמש גם כמאמן השוערים של נבחרת ישראל הצעירה.
הוא יחליף בתפקידו את ניר דוידוביץ' (ראו ידיעה בנפרד).
לצד איתי זילפה יעבדו מאמני השוערים עידו נחושתן, גיא חכמון ודודו בן-הרוש.


ערן ויסברד - מונה לתפקיד פסיכולוג ספורט של האקדמיה ויהיה אחראי על תחום הפיתוח המנטלי באקדמיה. 

ערן הינו בעל תואר שני בפסיכולוגיה של הספורט מטעם המכללה למנהל ובעל ניסיון תעסוקתי רחב בתחום הפיתוח המנטלי בנבחרות ישראל הצעירות, בליווי ספורטאים אולימפיים ובמספר קבוצות ליגת העל בכדורגל. הוא יחליף את רענן דגן שמסיים את תפקידו לאחר שנים רבות של עשייה פורייה במועדון.
 

אלון חרזי – מנהל פרויקט האקדמיה למצוינות בכפר גלים.

אלון חרזי , מי שנחשב לאחד מסמליו הבולטים של המועדון ימשיך בתפקידו כמנהל פרויקט האקדמיה למצוינות בכפר גלים. לאלון ניסיון רב הן כשחקן והן כמאמן והינו בוגר קורס מאמנים בכירים UEFA PRO.
 

רקפת אריאלי – משמשת כתזונאית של הקבוצה הבוגרת ותמשיך גם העונה ללוות את שחקני האקדמיה. רקפת הינה דיאטנית קלינית עם התמחות בתחום הספורט, בעלת תואר ראשון ושני בתזונה קלינית מבית הספר למדעי התזונה של האוניברסיטה העברית. רקפת משמשת כדיאטנית ראשית במרכז לרפואת ספורט של בי"ח שערי צדק.
 

מאמני המחלקה

קבוצות תחרותיות

U19בני לם, שזכה באליפות המדינה עם קבוצת הנוער, ממשיך בתפקידו לעונה שלישית ברציפות.

המאמן הוותיק מחזיק בתעודת מאמן בכיר UEFA PRO ומוביל בשנתיים האחרונות את קבוצת הנוער להישגים מרשימים, לצד קידום מקצועי של שחקנים מוכשרים לקבוצה הבוגרת. 

U17גיא בוגנים, בוגר תואר ראשון (.B.Ed) בחינוך גופני, בעל ניסיון בפיתוח וקידום שחקנים צעירים. גיא מסכם עונה ראשונה כמאמן ראשי של  U-17  והוא ימשיך להוביל את הקבוצה לאחר עונה יוצאת מהכלל, עליה קיבל מחמאות ושבחים.

 

הקבוצות התחרותיות עוסקות בניתוח ושליטה בתהליך האישי והקבוצתי והן מנוהלות מקצועית באופן ישיר ע"י איציק עובדיה, המנהל המקצועי של האקדמיה, בוגר תואר ראשון במנהל עסקים (B.A ) ובעל תעודת UEFA PRO ותעודת UEFA CFM  בתחום ניהול כדורגל.

 

החטיבה העליונה

U16עודד ברנע, בוגר תואר ראשון (B.A ) במדעי ההתנהגות ותעודת מאמן בכיר UEFA A ELITE אימן בעבר במחלקות הנוער של הפועל רעננה, מכבי תל אביב, בני יהודה ובמכבי נתניה.

U15רועי גוזלן, בוגר תואר ראשון (.B.Ed) בחינוך גופני והוראה. רועי מגיע לאקדמיה לאחר שסיים את תפקידו במחלקת הנוער של מכבי פתח תקווה.

U14 - יורם בסר, מוסמך לאימון בעל תעודת מאמן בכיר UEFA ELITE, יורם בסר סיכם עונה מוצלחת עם שנתון 2006 ימשיך להכשיר שחקנים לחטיבה הבוגרת.

U13אורי אזולאי, בעל תעודת מאמן בכיר UEFA A ELITE , בעל ניסיון של 8 שנים בפיתוח שחקנים צעירים בקבוצת גילאי הפיתוח. אורי אימן בשנים האחרונות בהפועל באר שבע.

 

את החטיבה העליונה העוסקת ב"פיתוח יכולת השחקן כאינדיבידואל", ירכז מקצועית אמיר סופר, בעל תעודת מאמן בכיר UEFA A ELITE/ כמו כן, אמיר יוביל את קבוצת המצוינות של האקדמיה. 

 

החטיבה התחתונה

U11מתן אלמליח - בוגר תואר ראשון (.B.Ed) בחינוך גופני והוראה, מורה לחנ"ג אשר מתמחה בלימוד יסודות המשחק, בעל תעודת מאמן UEFA A למתן ניסיון רב בעבודה עם שחקני בגילאים הצעירים.

U10לירן פינטו - בעל תעודת מאמן UEFA A. לירן היה בתפקיד עוזר המאמן בשנתונים 2006/2007 ומתקדם לתפקיד המאמן הראשי.

U9בני הרשקוביץ - בוגר תואר ראשון (.B.Ed) בחינוך גופני, בעל תעודת מאמן UEFA A. בני מאמן ותיק, אשר מתמחה בלימוד יסודות המשחק, בעל ניסיון בעבודה עם שחקנים בגילאי הצעירים.

את החטיבה התחתונה העוסקת בלימוד יסודות המשחק ופיתוח מיומנויות מוטוריות ירכז יניב לוגסי, בעל תעודת מאמן UEFA A, שאימן בעונה הקודמת את U12 והינו בעל ניסיון עשיר בשכבות הגיל העוסקות בלימוד יסודות המשחק. 

 

תחומים נוספים:

מכבי חיפה נהלל - אורי גרופר ימשיך בתפקידו במנהל המקצועי של מחלקת הנוער בנהלל .

יוסי צרפתי – ימשיך בתפקידו כמנהל בי"ס לכדורגל של האקדמיה ויהיה אחראי גם על שיתופי פעולה עם אגודות ומועדונים.

אנליסט ראשי - עידן יונה – ראש תחום אנליזה וניתוח ביצועים.

ירדן ליזרוביץ - אנליסט 

ליאור דורסון - אנליסט

איתור וסקאוטינג - מאור בורג, שימשיך לרכז את תחום הסקאוטינג בנוער לצד תפקידו בקבוצה הבוגרת.
 

תודה רבה על עשייה וקידום שחקני המחלקה והצלחה בהמשך הדרך ל:

רענן דגן - פיתוח מנטלי

טרי אטרווה - מאמן כושר

עופר אקשטיין - מאמן כושר

מתן אלדס – פיזיוטרפיסט

אלירן מזרחי - אימון נערים ב'

בר כהן - אימון ילדים א'