"כיף לקחת תואר ואני שמח בשביל הקהל"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"כיף לקחת תואר ואני שמח בשביל הקהל"
ראשון , 25/07/2021

"כיף לקחת תואר ואני שמח בשביל הקהל"

מאמן הקבוצה, ברק בכר, לאחר הניצחון על מכבי ת"א והזכייה באלוף האלופים. שהר: "שמח להיות פה וכמובן שבאתי להתמודד על כל התארים".

הירוקים זכו באלוף האלופים וקטפו את התואר הראשון לעונת 21/22. לאחר הזכייה וטקס ההנפה, התייצבו מאמן הקבוצה, ברק בכר והחלוץ וכובש השער הראשון, בן שהר, למסיבת עיתונאים:

המאמן נשאל האם מדובר בהקלה לאחר הניצחון על מכבי ת"א וענה: "לא הקלה, שמחה, ניצחנו, זכינו בתואר, כיף לנצח כל קבוצה, כיף לקחת תואר ואני שמח בשביל הקהל. אין ספק שלקהל זה היה משחק מאוד חשוב ואני שמח בשביל הקהל".

עוד מדבריו של בכר: "מה שחשוב בשלבים האלה של העונה, זה להתחבר ולהיות יותר קבוצה. כדורגל אנחנו יודעים שיש לנו, אנחנו יודעים שאנחנו נייצר ונעשה, יותר חשוב שלא נספוג כמו שספגנו במשחקים הקודמים, להיות יותר קשים. אני לא זוכר מצב אחד למעט הבעיטה בסוף ששון הציל עם הראש, לא זוכר מצב של מכבי ת"א, אולי קצת בנייחים. חשוב להיות יותר אגרסיביים וקשים בהגנה, עשינו את זה יותר טוב היום".

על כך שהקבוצה נראית שונה מאז המפגש נגד קייראט: "עברו שבועיים שזה הרבה זמן, עברו שני משחקים מאז, ככה שזה יתרון מאוד גדול. בסופו של דבר, זה כושר משחק, איך שלא תהפוך את זה ויכול להיות שהיום היה לנו איזשהו יתרון על מכבי ת"א בקטע הזה, היינו יותר אינטנסיביים. אמרתי ואני חוזר על זה, משבוע לשבוע זה יראה יותר טוב".

על השינוי מול מכבי ת"א והאם יש השפעה לאליפות על כך: "אין ספק שאליפות גורמת למועדון ובטח לשחקנים שהיו פחות מנוסים מבחינת תארים, זה נותן משהו, אבל מצד שני זה מחייב, מחייב להתנהל אחרת, היו דברים שלא אהבתי בחודש הראשון. אני חושב שלהיות אלוף מצד אחד זה נותן ניסיון ומצד אחר זה מחייב להתנהל טוב יותר, אני מאמין שככל שיעבור הזמן נהיה קבוצה יותר טובה, יותר בטוחה בעצמה וזאת המטרה".

בן שהר נשאל על ההצטרפות למועדון והזכיה כעת בתואר: "אני רוצה להגיע לקבוצה שמתמודדת על תארים, מכבי חיפה היא מועדון כזה, כמובן שמכבי חיפה זה מועדון גדול בכדורגל הישראלי, אני שמח להיות פה וכמובן שבאתי להתמודד על כל התארים".