חבילות מזון למשפחות מוחלשות
EN threads facebook youtube instagram tiktok
חבילות מזון למשפחות מוחלשות
ראשון , 05/09/2021

חבילות מזון למשפחות מוחלשות

יוזמה מרגשת: מאמנים, שחקנים והורים ממחלקת הנוער, תרמו חבילות מזון למשפחות מוחלשות, בשיתוף עם "יד עזר לחבר". מנהל החטיבה הצעירה: "גאה על המעורבות והתמיכה החברתית שלנו". צילום: ג'ו הירש, האתר הרשמי

בימים האחרונים עסקו המאמנים, השחקנים וההורים במחלקת הנוער באיסוף מצרכים והכינו חבילות מזון למשפחות מוחלשות. האיסוף כלל מוצרי יסוד שהשחקנים והוריהם תרמו, המצרכים הועברו לעמותת "יד עזר לחבר" ומשם תתבצע החלוקה למשפחות.
הצוות המקצועי ושחקני קבוצת נערים ב׳ של המחלקה, התגייסו לבצע את האריזות והחלוקה של המצרכים לקראת החג.
מנהל החטיבה הצעירה, יניב לוגשי: "מרגש לראות את ההתגייסות של המאמנים הילדים וההורים ואת היחס הרציני שלהם ליוזמה ולהבנה שישנן משפחות שצריכות את העזרה לקראת חגי תשרי. אני בהחלט גאה על המעורבות והתמיכה החברתית שלנו בקהילה".
מנהל העמותה, שמעון סבג, התרגש מהמחווה ואמר: "ברצוני להודות לכם על היוזמה ותרומתכם הנדיבה למשפחות הנתמכות ע״י העמותה. סלי המזון שנאספו לקראת ראש השנה, יגיעו למשפחות נזקקות ברחבי העיר. זה מחמם את הלב ומעלה חיוך רחב לדעת שעוד משפחות יוכלו לערוך את החג בצורה מכובדת ועם שולחן ערוך, בזכות המעורבות של מחלקת הנוער של מכבי חיפה ותרומתה לקהילה ולחברה.
כל זה מצטרף למתחם של העמותה, בו טורחים כבר שבועיים צוות העמותה ומתנדבים באריזת חבילות מזון וחלוקתם. שחקני קבוצת נערים ב’ ארזו כמות נכבדה מאוד של חבילות וסייעו בכך לעמותה. נפלא לראות שלצד לימוד משחק הכדורגל מלמדים את הנוער על משמעות הנתינה. יישר כוח וחג שמח".
מנהל מחלקת הנוער, איציק עובדיה: "כבכל שנה, מחלקת הנוער שלנו פועלת למען הקהילה. שכן, אנחנו מוצאים חשיבות עליונה במעורבות חברתית בקהילה, בחינוך לערכים ובעזרה לאוכלוסיות מוחלשות. הפעם, אספנו המאמנים, השחקנים וההורים, מצרכים עבור משפחות שידם אינה משגת. אני תקווה שהצלחנו למלא את ביתם במצרכים ואת ליבם בחום ואהבה.
ברצוני להודות למאמנים, לילדים ולהורים על התרומה בלב חפץ וההתגייסות ליוזמה, וכמובן לעמותת 'יד עזר לחבר' על שיתוף הפעולה. חג שמח ושנה טובה לכל בית ישראל".

"מרגש לראות את ההתגייסות של המאמנים הילדים וההורים". לוגשי עם שחקני נערים ג' דולב אזוגי, אלון ג׳נח וניב וקנין