השמיים הם הגבול- הנוער בחצי הגמר !
EN threads facebook youtube instagram tiktok
השמיים הם הגבול- הנוער בחצי הגמר !
מאת: יצחק הברמן , |  חמישי , 03/02/2005

השמיים הם הגבול- הנוער בחצי הגמר !

שער של מאור בר- בוזגלו סידר למכבי חיפה מקום בחצי הגמר מול גנואה




הירוקים והאמיצים עשו זאת ובגדול !
קבוצת הנוער של מכבי "שמואל" חיפה תיאלץ ( במובן החיובי) לשמוע את ההימנון האיטלקי בפעם הרביעית, וזאת אחרי שעשתה היסטוריה והעפילה לראשונה בתולדותיה לחצי גמר הטורניר היוקרתי בויארג`יו.
אם עד היום הגיעה הקבוצה פעמיים לרבע הגמר, הניצחון על צ`יטאדלה 0:1 מעלה את רף הציפיות לעתיד, אבל את מי מעניין עכשיו מה יקרה בשנה הבאה כאשר המשלחת החיפנית יוצאת מכליה.
ההתמודדות מול האיטלקים, שזכו בראשות הבית שלהם, הייתה קשה ושוב, כל השחקנים נתנו מאתיים אחוזים מיכולתם. אפילו החלוץ יוחאי אהרוני, שאתמול נפגע בקרסולו והיה ברור שסיים את הטורניר, לא ויתר, קיבל זריקה וערך מבחן כשירות שאיפשר לו לשחק 69 דקות.



השער היחיד והיקר הובקע בדקה ה- 30 כששלומי חנוכה חטף כדור במרכז המגרש ושלח מסירת פז בין מגיני צ`יטאדלה. יוחאי אהרוני ומאור בוזגלו הסתערו על הכדור תוך שבירת מלכודת הנבדל, האחרון הגיע ראשון לכדור, חלף על פני השוער האיטלקי וגלגל לרשת החשופה.
בהמשך ניסו האיטלקים להשוות אך משחק מצוין של השוער אמיר אדרי שעלה לשחק כשהוא פצוע בברכו, וכל חלקי הקבוצה סייעו לו לשמור על שער נקי. עם שריקת הסיום פרצה שמחה גדולה.
בחצי הגמר תפגוש מכבי חיפה את גנואה ( שבת, 15.00 ) ובמקביל ישחקו אינטר מול יובנטוס.
בסיום המשחק, כשקולו צרוד אמר מנהל מחלקת הנוער, שוקי פרנקל: " היה כאן משחק הקרבה אדיר וישנה תחושה של תחושה שעשינו היסטוריה. שיחקנו מול קבוצה שגדולה מאיתנו בשנתון ואין ספק שמדובר ברגע גדול למועדון ולכדורגל הישראלי".
אמיר אדרי, עבדאללה ג`עאס, שי מיימון, מור ממן, עבד כעביה, שלומי חנוכה, ניצן בויירסקי, מושיקו חלפון, מאור בוזגלו ( אורן עידו/ 84), עדן בן-בסט ( תומר חמד/ 86), יוחאי אהרוני ( יוני אוחיון/ 69)

סיוע שקט ופעיל מאחרי הקלעים. צ'יזיק ובורנשטיין. צילום: ראובן כהן
סיוע שקט ופעיל מאחרי הקלעים. צ'יזיק ובורנשטיין. צילום: ראובן כהן