הנוער ניצח 0:4 ועלה לשמינית הגמר באיטליה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
הנוער ניצח 0:4 ועלה לשמינית הגמר באיטליה
מאת: יצחק הברמן , |  שבת , 29/01/2005

הנוער ניצח 0:4 ועלה לשמינית הגמר באיטליה

האתר הרשמי של מכבי חיפה. באתר חדשות ועידכונים, מידע על מחלקות הנוער, מועדון האוהדים ורכישת כרטיסים.




עם הגב לקיר, כאשר ברור לה שרק ניצחון יקנה לה את כרטיס המעבר לשמינית הגמר, הצליחה קבוצת הנוער מכבי "שמואל" חיפה להביס במשחקה האחרון בשלב הבתים המוקדם את סיינה האיטלקית 0:4 ולשחזר את הצלחותיה מהשנתיים האחרונות.
המאמן צדוק מלכה נאלץ למצוא תחליף לליאור רפאלוב המגובס, שנפגע בעקבות המשחק הברוטאלי של אפריספורט מזמביה. גם תומר חמד לא הורשה על ידי רופא המשלחת, ד"ר עמי ברבר, להשתתף במשחק אלא רק עשרים דקות.
חיפה פתחה את המשחק בו שפטה שופטת (!) בנחישות גדולה וניסתה להכריעו כבר בדקות הפתיחה. רק בדקה ה- 28 באה על שכרה כשמאור בר-בוזגלו הגביה כדור לרחבה, שוער סיינה ובלמו נתקלו זה בזה ועל המציאה עט יוחאי אהרוני שגלגל בהנאה לשער החשוף- 0:1 לחיפה.



החיפנים לא הסתפקו בשער הבודד. בדקה ה- 38 כבש בן-בסט שער, מלאכת הכנה נפלאה של כל חלקי הקבוצה, אך השופטת פסלה אותו בטענת נבדל. בדקה ה- 41 גם היא שרקה לשער. סמוך לסיום המחצית הראשונה ביססו את ניצחונם. עדן בן-בסט מסר למושיקו חלפון שנגח לעבר יוחאי אהרוני ברחבת ה- 16 וכשניסה לנגוח הוכשל. עדן בן-בסט לא עשה חשבון לאיטלקים וקבע 0:2 שהרחיקם מהמקום השני.
חלפו רק שתי דקות וכבר 0:3 מוצדק. שיתוף פעולה בין הדודנים, עדן בן-בסט ויוחאי אהרוני, הכדור נחת ליד רגלו של האחרון שבכריעה בצד ימין ניצל את אי ההבנה בין השוער והמגן כדי לרדת בביטחון לחדר ההלבשה.
במחצית השניה חיפה הורידה הילוך, לא עד כדי סיכון התוצאה עד שאיציק זעפרני קבע 0:4 (82) אחרי שמושיקו חלפון פרץ מאמצע המגרש ומסר לאורן עידו שהגביה מעל לשוער, הכדור נתקל במשקוף וזעפרני נגח את הכדור החוזר פנימה.

כעת יהיה על החיפנים להמתין עד יום שלישי כדי לדעת מי תהיה יריבתם הבאה שתקבע מבין 16 הקבוצות שתעלינה, בהגרלה עיוורת. המשחק הבא ייערך יממה מאוחר יותר.
ההרכב ששיחק היום: אמיר אדרי, עבדאללה ג`עאס, מור ממן, שי מיימון, עבד כעביה, ניצן בויירסקי( הוחלף ע"י אורן עידו בדקה 63), שלומי חנוכה, מושיקו חלפון, מאור בר-בוזגלו, עדן בן-בסט( הוחלף ע"י איציק זעפרני בדקה 78), יוחאי אהרוני( הוחלף ע"י תומר חמד בדקה 67).

חיפה סיימה את הבית המוקדם במקום השני עם 6 נקודות אחרי אמפולי(9) ולפני סיינה ואפריספורט (נקודה לכל אחת).

יוחאי אהרוני כבש צמד. צילום: ראובן כהן