image/jpeg

אגדות מכבי מוקירים את ישעיהו (שעיה) שווגר

ירוק בקהילה
אגדות מכבי מוקירים את ישעיהו (שעיה) שווגר
בצל המלחמה נערך בצהריי שישי האחרון ( 24/5) משחק ראווה והצדעה של אגדות מכבי חיפה לזכרו של ישעיהו (שעיה) שווגר, שהיה שנים רבות שחקן עבר ובלם אהוב אצל הירוקים. האירוע הוא חלק מטורניר "גביע שווגר" שהוא מפעל חיים להנצחתו של שחקן העבר. אל האירוע הגיעו אישי ציבור, אנשים מעולם הכדורגל והספורט החיפאי בפרט, כגון: מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה, יו"ר עמותת שחקני העבר של מכבי חיפה, עודד בלוש, איתן אהרוני, סגן ראש המועצה חוף הכרמל וממלא מקומו רפי אבני ועוד רבים טובים. צילום: ג'ו הירש
27/05/2024 05:00

אגדות מכבי חיפה מוקירים את ישעיהו (שעיה) שווגר ז"ל.

בצל המלחמה נערך בצהריי שישי האחרון ( 24/5) משחק ראווה והצדעה של אגדות מכבי חיפה לזכרו של ישעיהו (שעיה) שווגר, שהיה שנים רבות שחקן עבר ובלם אהוב אצל הירוקים. האירוע הוא חלק מטורניר "גביע שווגר" שהוא מפעל חיים להנצחתו של שחקן העבר.

 

אל האירוע הגיעו אישי ציבור, אנשים מעולם הכדורגל והספורט החיפאי בפרט, כגון: מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה, יו"ר עמותת שחקני העבר של מכבי חיפה, עודד בלוש, איתן אהרוני, סגן ראש המועצה חוף הכרמל וממלא מקומו רפי אבני ועוד רבים טובים.

 

הטורניר מתקיים  זה 23 שנה ברציפות, והשנה היה בדמותם ובצילם של 125 משפחות החטופים.ואכן, בתחילת המשחק הילדים שנכחו בטורניר זה, שיחררו עשרות בלונים בצבע צהוב ( צבע המאבק להשבת החטופים), וייחלו לשובם הביתה במהרה של כולם.

 

במשחק עצמו ניצחו וותיקי חוף הכרמל 2:0, וזכו בגביע. וותיקי מכבי חיפה זכו במקום השני.
 

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה נשא מספר דברים לזכרו של שווגר ואמר: "כשנכנסים לחדר האסיפות במגרש באימונים "קצף" יש שתי דמויות אחת של שווגר ואחת של הרדי ז"ל, הדגש על השניים האלה ובמה שהשאירו במסורת של מכבי חיפה., אלה הדורות הבאים שאנחנו רוצים גם לראות ולגדל. מועדון הכדורגל מכבי חיפה גאה באנשים האלה ובחיבור הזה, וגאה להיות כאן ולראות את כל הכבוד הגדול שהאנשים נותנים לישעיהו שווגר".

 

 

 

 

 
השותפים שלנו
VOLVO
ADIDAS.CO.IL
עמרם אברהםhertzauto centervariety
image cover