image/jpeg

איתי מרדכי מאמן הנוער

11/06/2024 05:00
איתי מרדכי מאמן הנוער
המאמן, שגדל במועדון, כיכב בקבוצה הבוגרת ואימן שנים במחלקת הנוער, ישמש כמאמן מכבי "הרדי" חיפה בעונה הקרובה. לאחר החתימה אמר: "מאושר לחזור למקום ולתפקיד שאני כל כך אוהב. מאושר לחזור הביתה"

ברוך השב, איתי!

איתי מרדכי יאמן את קבוצת הנוער של המועדון, מכבי "הרדי" חיפה. לאיתי תהיה זו הקדנציה השלישית כמאמן קבוצת הנוער. בקדנציות הקודמות הוביל את הנוער הירוק לארבע אליפויות ולפלייאוף ליגת האלופות לנוער מול בורוסיה דורטמונד. הוא גם שימש שנתיים כעוזר המאמן של הקבוצה הבוגרת ובשנים האחרונות שימש כמאמן נבחרת 18U ועוזר מאמן נבחרת הנוער שהגיעה למקום שני ביורו ולמקום שלישי במונדיאליטו.

איתי ירוק מבטן ומלידה. הוא גדל במחלקת הנוער של מכבי ועלה לקבוצה הבוגרת ב-1986. איתי זכה עם הקבוצה באליפות של 1988/89 והיה מכוכבי הדאבל ההיסטורי ב-1990/91. 

לאחר החתימה אמר לאתר הרשמי: "אני מאושר לחזור לקצף. מבחינתי זה ממש לחזור הביתה, למקום ולתפקיד שאני כל כך אוהב - מאמן קבוצת הנוער, מכבי 'הרדי' חיפה.

אני מוכן ומחויב לעבודה הקשה, כשמטרת העל היא לפתח שחקנים עם DNA של מכבי חיפה, ולייצר סביבה מקצועית מקדמת של קבוצה התקפית והישגית. ירוק עולה".

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן: "שמחים להודיע על שובו של איתי מרדכי לתפקיד מאמן קבוצת הנוער. איתי שב לאחר הפסקה בת מספר שנים, על מנת להוביל מחדש את הדור הצעיר והמוכשר להישגים ולפיתוח שחקני העתיד של המועדון. אנו משוכנעים שאיתי ישתלב מחדש במהרה במחלקה ומאחלים לו הצלחה והנאה מרובה בתפקידו החדש/ישן. ברוך שובך איתי".

מנהל מחלקת הנוער, עופר פביאן: "אני שמח מאוד על צירופו של איתי מרדכי כמאמן קבוצת הנוער, הקבוצה הבכירה אצלנו. איתי הוא סמל במכבי חיפה, גדל במועדון כשחקן ואימן הרבה שנים במועדון. הוא מביא איתו עכשיו את הניסיון מאימון של נבחרות ישראל. אני שמח מאוד על הבחירה ואין ספק שבשיתוף פעולה נצעיד את הנוער להישגים ולהצלחות ולהמשך פיתוח שחקנים לקבוצה הבוגרת".

השותפים שלנו
VOLVO
ADIDAS.CO.IL
עמרם אברהםhertzauto centervariety
image cover