image/jpeg

סיום "מחנה קיץ" בקצף

מחלקת הנוער
סיום "מחנה קיץ" בקצף

אמש התקיים במתחם הבית של האקדמיה הירוקה, סיום "מחנה קיץ". כ-150 ילדים מכל רחבי הארץ הגיעו למתחם האימונים של מחלקת הנוער על מנת להתכונן בצורה מקצועית לעונה החדשה

19/07/2024 06:45

אמש התקיים במתחם הבית של האקדמיה הירוקה, סיום "מחנה קיץ". כ-150 ילדים מכל רחבי הארץ הגיעו למתחם האימונים של מחלקת הנוער על מנת להתכונן בצורה מקצועית לעונה החדשה.

כמידי שנה המועדון מקיים "מחנה הכנה לליגה" לשחקני חוץ כחלק מהתהליך ההתפתחות במחלקה הירוקה. השנה המחנה החל לפני כחודש ימים ואתמול הגיעו השחקנים יחד עם הוריהם לאימון האחרון במתחם וקבלת תעודות סיום המחנה. במשך חודש זכו הילדים להתאמן 3 פעמים בשבוע תחת מאמני האקדמיה בניהולו של עפר פביאן, מנהל מחלקת הנוער, שהצטרף לשאר המאמנים במהלך המחנה על מנת לאמן את שוערי החוץ. 16 מאמני אקדמיה ערכו אימוני כדור מידי שבוע. הקבוצות חולקו לפי שנתוני גיל ועל כל קבוצה הונחו לאמן ולבחון 2 מאמנים. בין המטרות הנוספות של המחנה היא לבחון את שחקני החוץ על מנת לראות מי יכול לשחק באקדמיה של מכבי בשנים הקרובות מבחינה מקצועית ואישית.

 

בסיום חולקו תעודות לכל השחקנים על ידי המאמנים ומנהל מחלקת הנוער, עפר פביאן, שסיכם לאתר הרשמי ואמר: "הנה הסתיים לו מחנה מוצלח נוסף מבית מועדון הכדורגל מכבי חיפה. זה היה מחנה מאתגר, במזג אוויר לא פשוט אבל השחקנים שהגיעו לכאן מלאי מוטיבציה להתכונן ברמה המקצועית לעונה החדשה מילאו אותנו בגאווה. אני רוצה להודות לכל המאמנים שהשתתפו במחנה והיו לצד הילדים לאורך כל הדרך ובחנו אותם בכל רגע נתון על מנת לראות מי יוכל להתאים לאקדמיה שלנו בשנים הקרובות. תודה גדולה לשחקנים שנרשמו השנה למחנה ואנחנו מקווים שנמשיך לראות את כולם גם בשנה הבאה. שתהיה לכולם חופשה נעימה ובהצלחה בהמשך הדרך".
 

36000
Preview
36000
Preview
36000
Preview
36000
Preview
36000
Preview
36000
Preview
36000
Preview
36000
Preview
36000
Preview
השותפים שלנו
VOLVO
ADIDAS.CO.IL
עמרם אברהםhertzauto centervariety
image cover