image/jpeg

האחים השכולים ממג'דל שמס יעניקו את כדור המשחק

ירוק בקהילה
האחים השכולים ממג'דל שמס יעניקו את כדור המשחק

למעלה ממאה ילדים ובני משפחות מהכפר הדרוזי שעבר את הטבח הנורא, יהיו אורחי המועדון במשחק חצי גמר גביע הטוטו בשבת הקרובה. שלושה אחים ואחיות שכולות ישתתפו בטקס מרגש לפני תחילת המשחק

14/08/2024 12:58

תמיד בליבנו!

בשבת הקרובה (17.8), רגע לפני שריקת הפתיחה, נקיים טקס הענקת כדור המשחק לשופט, על ידי שלושה ילדים ממג'דל שמס, שהם אחים ואחיות שכולים מהאסון הנורא.

בשבת, 28 ביולי, נרצחו בכפר הדרוזי 12 ילדים וילדות, שבסך הכל רצו לשחק את המשחק שכולנו אוהבים, הכדורגל. משחק של אהבה, שלום ורעות. משחק שבו מצאו את מותם בטבח הנורא. רובם אוהדים מסורים של מכבי חיפה.

אנו גאים לחבק ולעטוף את הניצולים ומעלים את זכרם של 12 הילדים והילדות שנספו בטבח במג'דל שמס. בנוסף לטקס הושמנו ליציעי סמי עופר בשבת מעל מאה ילדים, ילדות, נערים ונערות ובני משפחה של הניספים. מי ששותף בהגעת הילדים הוא המכון היהודי ערבי של ההסתדרות, העוסק בקירוב ודו קיום בין כל המגזרים בישראל.

מנכ"ל המכון, שאדי קבלאן: "כששאלתי את ראש המועצה מה אפשרי לעשות למען הילדים, הדבר הראשון שהוא אמר לי, תחזיר אותם למגרש הכדורגל, שיחוו את מגרש הכדורגל אחרת, ואין כמו מכבי חיפה וסמי עופר לגרום להם לשוב ולחוות את המשחק".

את כולם ילוו ראש המועצה המקומית, דאולאן אבו סאלח, שגריר מועדון כדורגל מכבי חיפה בעדה הדרוזית, וויאם עמאשה ומנכ"ל המכון היהודי-ערבי, שאדי קבלאן.

 

WhatsApp Image 2024-08-14 at 12.51.12 (1).jpeg

השותפים שלנו
VOLVO
ADIDAS.CO.IL
עמרם אברהםhertzauto centervariety
image cover