image/jpeg

תודה, דניאל!

כל החדשות
תודה, דניאל!

המגן הימני, דניאל סונדגרן, עוזב את המועדון לבקשתו, לאחר שנתיים. אנו מאחלים לדניאל בהצלחה

 

 

25/08/2024 20:10

לאחר כשנתיים במכבי חיפה, דניאל סונדגרן עוזב את המועדון לבקשתו ונפרד מהמדים הירוקים.

דניאל הגיע כזכור בתחילת עונת 22/23, היה שותף לקמפיין ליגת האלופות, לזכייה באליפות, לשלב הבתים של הליגה האירופית וההעפלה לשמינית גמר הקונפרנס.

המועדון החליט להיענות בחיוב לבקשתו של דניאל לעזוב באופן מידי את הקבוצה, עקב סיבות אישיות. במהלך היום סיכם המגן את תנאי עזיבתו מול מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה.

סונדגרן נפרד ואמר לאתר הרשמי: "דבר ראשון הייתי רוצה להודות לראשי המועדון, יענקלה, עוזי, אור, איציק וגל, על שיתוף הפעולה עד הרגע האחרון. כואב לי ועצוב לי לעזוב את המועדון הפנטסטי הזה. נהניתי פה מכל משחק ומשחק ששיחקתי פה ואני באמת מתכוון לכך. ולא בגלל ששיחקנו טוב כל הזמן, אלא בגלל הקהל והאווירה המטורפת. הם עשו את זה יוצא מהכלל. אני אזכור כל אחד ואחד שעבד במועדון, כי זה קל לשמור אנשים טובים בלב שלך. כמובן גם את ברק, את הצוות ואת השחקנים. כמו שאתם יודעים, משפחה תמיד באה לפני הכל ואני שמח שרובכם מבינים את זה. יאללה מכבי. בברכה: מיסטר 100%. בעיטה אחת למסגרת, גול אחד".

המנהל המקצועי, גל אלברמן: "מודים לדניאל סונדגרן על שנתיים נפלאות. נאחל לו ולמשפחתו הצלחה מרובה בהמשך הדרך ומודים לו על תרומתו למכבי חיפה".

 

השותפים שלנו
VOLVO
ADIDAS.CO.IL
עמרם אברהםhertzauto centervariety
image cover