image/jpeg

וולקאם פדראו

כל החדשות
וולקאם פדראו

הבלם הברזילאי, ששיחק בעונה החולפת בפורטימוננסה, חתם היום בקבוצה לשלוש שנים. לאחר החתימה אמר: "מחכה כבר לשחק מול הקהל הזה"

29/08/2024 12:02

 

וולקאם!
הבלם הברזילאי (27), פדרו אנריקה דה אוליביירה קוריה, הידוע בכינוי פדראו, נחת אתמול בישראל, עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם היום במכבי חיפה לשלוש שנים.

פדראו, שמתנשא לגובה 1.94 מ' נולד בסאו פאולו ברזיל. 
את קריירת הבוגרים שלו החל הבלם באגווה סנטה הברזילאית,  ממנה עשה את קפיצת המדרגה בגיל 20 וחתם במועדון הפאר הברזילאי, פלמייראס. 
פדראו עבר בהשאלה למספר קבוצות בברזיל ובפורטוגל.

בתחילת עונת 21/22 הוא עבר לפורטימוננסה, מהליגה הראשונה בפורטוגל ומהר מאוד הפך לקפטן הקבוצה. הוא רשם במדיה 99 הופעות בכל המסגרות, אשר במהלכן הבקיע 5 שערים ובישל שניים נוספים. בסך הכל יש לדה אוליביירה 117 הופעות בליגה הפורטוגלית הבכירה.

לאחר החתימה אמר לאתר הרשמי: "אני מאוד שמח לחתום במכבי חיפה, ראיתי כל כך הרבה קטעי וידיאו של הקבוצה ושל האוירה באצטדיון, ואני כבר מחכה לשחק מול הקהל הזה".

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן: "שמח להודיע על החתמתו של פדראו לשלוש השנים הקרובות. אנו עוקבים אחר פדראו תקופה ארוכה, בה זיהינו בשחקן את התכונות המתאימות לסגנון המשחק שלנו. כעת נוצרה ההזדמנות לצרף אותו אלינו. אני בטוח שנוכל להגיע יחד איתו להישגים גדולים. מאחל לו התאקלמות מהירה והמון בהצלחה בבית החדש והירוק שלו. ברוך הבא פדראו".
 

36101
Preview
36101
Preview
36101
Preview
השותפים שלנו
VOLVO
ADIDAS.CO.IL
עמרם אברהםhertzauto centervariety
image cover